Позбавити від «чорної роботи». Google запускає дві нові ШІ функції для рекламодавців Глава антимонопольного комітету ЄС Маргрете Вестагер заявила, що Google, можливо, доведеться продати частину свого рекламного бізнесу, оскільки простої зміни політики навряд чи буде достатньо для припинення антиконкурентної практики. «Наприклад, Google може відмовитися від своїх інструментів для продажу, DFP і AdX. Якщо компанія зробить це, ми покладемо край конфлікту інтересів», — вважає Вестагер. Як повідомляє The Verge, Google не погоджується зі звинуваченнями. Техногігант наразі може ініціювати слухання на цю тему. Якщо провину компанії визнають, Євросоюз може змусити Google розділити бізнес, а також оштрафувати компанію на суму до 10% її глобальних продажів. Торік сукупний дохід компанії склав $224,5 млрд. У 2021 році суд відхилив скаргу Google на антимонопольну постанову ЄС і зобов’язав компанію виплатити штраф у $2,8 млрд у справі про махінації з пошуковою видачею на користь Google Shopping.
У 2018 році європейська комісія оштрафувала американську корпорацію Google на €4,3 млрд за порушення антимонопольного законодавства у справі, пов’язаній з операційною системою Android.