У мобільному застосунку ПриватБанку, який має назву “Приват24”, стався масштабний збій. На це почали скаржитися користувачі у середу, 11 жовтня, близько 17:00. У самому банку теж підтвердили проблеми у роботі сервісів.
Про це розповів прессекретар ПриватБанку Олег Серга у коментарі виданню Oboz.ua. Наразі проблему вже вдалося усунути.
“Помилка виконання операції. Будь ласка, повторіть пізніше”, – такий коментар бачили клієнти, коли хотіли виконати будь-яку операцію у застосунку.
Зокрема, клієнти поскаржилися, що не можуть користуватися своїми грошима. Ба більше, деякі з них не могли навіть зайти у свій акаунт та перевірити рахунки.
За словами Серги, у системі фінустанови дійсно стався збій. Втім, він виявився короткочасним. Станом на 17:25, за його словами, всі проблеми в роботі “Приват24” усунули. Водночас українці все ще продовжують скаржитися у соцмережах на перебої.
Клієнти скаржаться на роботу “Приват24”. Фото: скріншот
Збої у роботі “Приват24”
Попередній масштабний збій у ПриватБанку стався 30 вересня. Тоді користувачі скаржилися на масові повернення переказів з наших карток та оплат у магазинах.
На це реагував навіть засновник Монобанку Олег Гороховський. Він бажав “колегам скоріше піднятися”, а вже за кілька хвилин повідомив, що Приват “ожив”.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Як забрати свої кошти, якщо банк заблокував картку – відповідь ПриватБанку
- ПриватБанк вирахував заборгованість, коли на картку жінки зайшла виплата за зниклого безвісти чоловіка-військового – рішення суду
- Аферисти набрали кредитів на клієнтку ПриватБанку: що на це кажуть в фінустанові