У Приват24 стався масштабний збій: що про це відомо

У мобільному застосунку ПриватБанку, який має назву “Приват24”, стався масштабний збій. На це почали скаржитися користувачі у середу, 11 жовтня, близько 17:00. У самому банку теж підтвердили проблеми у роботі сервісів.

Про це розповів прессекретар ПриватБанку Олег Серга у коментарі виданню Oboz.ua. Наразі проблему вже вдалося усунути.

“Помилка виконання операції. Будь ласка, повторіть пізніше”, – такий коментар бачили клієнти, коли хотіли виконати будь-яку операцію у застосунку.

У роботі

Зокрема, клієнти поскаржилися, що не можуть користуватися своїми грошима. Ба більше, деякі з них не могли навіть зайти у свій акаунт та перевірити рахунки.

За словами Серги, у системі фінустанови дійсно стався збій. Втім, він виявився короткочасним. Станом на 17:25, за його словами, всі проблеми в роботі “Приват24” усунули. Водночас українці все ще продовжують скаржитися у соцмережах на перебої. 

Клієнти скаржаться на роботу

Клієнти скаржаться на роботу “Приват24”. Фото: скріншот

Збої у роботі “Приват24”

Попередній масштабний збій у ПриватБанку стався 30 вересня. Тоді користувачі скаржилися на масові повернення переказів з наших карток та оплат у магазинах. 

На це реагував навіть засновник Монобанку Олег Гороховський. Він бажав “колегам скоріше піднятися”, а вже за кілька хвилин повідомив, що Приват “ожив”. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Як забрати свої кошти, якщо банк заблокував картку – відповідь ПриватБанку
  • ПриватБанк вирахував заборгованість, коли на картку жінки зайшла виплата за зниклого безвісти чоловіка-військового – рішення суду
  • Аферисти набрали кредитів на клієнтку ПриватБанку: що на це кажуть в фінустанові

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *