У 37 магазинах Сільпо з’явилися торці з вином з оцінками Vivino (Фото:Сільпо) Українська мережа супермаркетів Сільпо почала співпрацювати з найбільшим у світі сервісом з оцінки вина Vivino. Велика мережа супермаркетів Сільпо почала співпрацювати з найбільшим у світі сервісом з оцінки вина Vivino. Про це йдеться в повідомленні ритейлера. Сервіс для підбору вина Vivino залучив $155 млн на запуск в нових країнах У межах пілотної програми в торгових залах 37 магазинів Сільпо з’явилися торці з винами власного імпорту, які мають високий рейтинг за оцінками користувачів Vivino. Щоб дізнатися рейтинг вина, можна просканувати його ярлик у додатку Vivino. Згідно зі шкалою Vivino цікавим і вартим уваги вважається вино з відміткою від 3,7 і вище. Якщо проєкт буде успішним, Сільпо розширить його на 250 супермаркетів мережі. «Гостям іноді складно зорієнтуватися у винному асортименті. Вибір потребує часу, і не кожен хоче спілкуватися з сомельє», — зазначили у ритейлера. У Сільпо зазначили, що у Vivino швидко й охоче відгукнулися на пропозицію розпочати партнерство. Українські користувачі застосунку входять до двадцятки Vivino за кількістю сканувань. Раніше повідомлялося, що три супермаркети мережі Сільпо потрапили до списку найкращих магазинів Європи.