Допоможе підібрати пляшечку. Мережа Сільпо почала співпрацювати з найбільшим у світі сервісом з оцінки вина

У 37 магазинах Сільпо з’явилися торці з вином з оцінками Vivino (Фото:Сільпо)

У 37 магазинах Сільпо з’явилися торці з вином з оцінками Vivino (Фото:Сільпо)

Українська мережа супермаркетів Сільпо почала співпрацювати з найбільшим у світі сервісом з оцінки вина Vivino.

Велика мережа супермаркетів Сільпо почала співпрацювати з найбільшим у світі сервісом з оцінки вина Vivino.

Про це йдеться в повідомленні ритейлера.

Vivino планує запуск в низці нових країн (Фото:Vinotecarium / Pixabay)

Сервіс для підбору вина Vivino залучив $155 млн на запуск в нових країнах

У межах пілотної програми в торгових залах 37 магазинів Сільпо з’явилися торці з винами власного імпорту, які мають високий рейтинг за оцінками користувачів Vivino.

Щоб дізнатися рейтинг вина, можна просканувати його ярлик у додатку Vivino. Згідно зі шкалою Vivino цікавим і вартим уваги вважається вино з відміткою від 3,7 і вище.

Якщо проєкт буде успішним, Сільпо розширить його на 250 супермаркетів мережі.

«Гостям іноді складно зорієнтуватися у винному асортименті. Вибір потребує часу, і не кожен хоче спілкуватися з сомельє», — зазначили у ритейлера.

У Сільпо зазначили, що у Vivino швидко й охоче відгукнулися на пропозицію розпочати партнерство. Українські користувачі застосунку входять до двадцятки Vivino за кількістю сканувань.

Раніше повідомлялося, що три супермаркети мережі Сільпо потрапили до списку найкращих магазинів Європи.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *