Криптовалютні шахраї найчастіше імітують бренд криптобіржі Coinbase для обману своїх жертв. Про це пише Cointelegraph із посиланням на звіт Mailsuite.
За останні чотири роки бренд Coinbase використовували в 416 скам-схемах і фішингових атаках.
Кількість використань брендів у шахрайстві. Джерело: Cointelegraph.
За даними CoinMarketCap, Coinbase є другою за величиною централізованою криптобіржею у світі зі щоденним обсягом торгів понад $1,8 млрд.
У рейтингу CoinGecko платформа має найвищий показник «довіри» поряд з Binance, Bybit і OKX.
Рейтинг довіри. Джерело: CoinGecko.
Загалом аналітики Mailsuite вивчили 1,14 млн інцидентів, у яких понад 249 000 разів шахраї видавали себе за відому компанію або організацію.
Серед традиційних фірм найпопулярнішою серед скамерів стала Facebook, вона згадувалася в 10 457 зареєстрованих випадках шахрайства.
Податкове управління США фігурувало в 9762 інцидентах, а Apple — у 9110. Слідом ідуть Amazon (8919), Steam (4833) і Microsoft (4518).
Раніше фахівці SlowMist повідомили, що екосистема TON опинилася під масштабною атакою фішерів. За їхньою інформацією, шкідливі посилання і шкідливі боти поширюються в Telegram-групах, зокрема під виглядом анонсів аірдропів.
Нагадаємо, в Ethereum Foundation попередили про компрометацію сервісу email-розсилок SendPulse, внаслідок чого користувачам почали надходити фішингові листи.