Зазначається, що мосту вже біля 60 років.
Останнім часом почастішали розмови про те, чи є загроза оголошення аварійним і подальшого закриття мосту Метро в Києві. Директор аналітико-дослідницького центру “Інститут міста” Олександр Сергієнко зауважив, що для того, щоб визнати міст аварійним потрібно проводити експертизу.
“У випадку з “синьою” гілкою, таку експертизу проводило державне підприємство “Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій”. Інститут проводить дослідження, і на його основі складає акт. І тоді, на основі цього акту, рішення має ухвалити Державна комісія з техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій. Якби була загроза від цього мосту, то Київський метрополітен першими б викликали цю комісію та попросили скласти акт. З цього випливає, що якихось критичних порушень у конструкції метрополітен не спостерігає”, – пояснив він в інтервʼю виданню “Главред”.
Експерт зазначив, що мосту вже біля 60 років. І якби були якісь порушення, суспільство б знало про “реальні факти”.
“А так мені видається, що тут багато спекуляцій. З одного боку, журналісти хочуть, щоб їхні сайти мали більше переглядів, а з іншого боку можуть бути, звісно, певні лобістські рухи з боку проектувальників і будівельників мостів. Але об’єктивних факторів, які викликали б аварійну ситуацію на мосту Метро, ми не спостерігаємо”, – резюмував Олександр Сергієнко.
Загроза закритят мосту Метро: що відомо
Нещодавно голова постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрій Вітренко повідомив, що можливе закриття кількох станцій метрополітену “червоної гілки” Київського метрополітену, якщо експертиза покаже, що міст Метро знаходиться в аварійному стані.
За його словами, про проблеми з мостом відомо вже давно, проте тільки в цьому році було забюджетовано його капітальний ремонт “або взагалі будь-які ремонтні роботи, які з цим пов’язані”.