Клієнт Приватбанку поскаржився на неможливість користуватися послугами за відсутності мобільного телефона. Експерти фінустанови відповіли на скаргу та пояснили, які існують правила та чому так відбувається.
Такий відгук з’явився на порталі Мінфін. Клієнт ПриватБанку зазначив, що його картка вже прострочена. При цьому він зазначив, що мобільний телефон його також уже заблокований. Чоловік пояснив, що він не поповнює мобільний баланс, тому що просто нікому не телефонує та не користується мобільним зв’язком.
Клієнт зазначив, що він не розуміє, чому не може користуватися банківськими послугами, не маючи при цьому телефону. При цьому він додав, що ПриватБанк, якщо казати про послуги та обслуговування, його повністю влаштовує. Однак, судячи з відгуку, він не хоче користуватися мобільним телефоном тільки заради банку.
Представники ПриватБанку відповіли на цей відгук. Вони пояснили, чому для користування послугами потрібен мобільний телефон. Вони зазначили, що завдяки авторизації можна відстежувати ліміти готівкових операцій клієнта для вимог Національного банку України (йдеться про ліміти на час воєнного стану). Тому для комфортного обслуговування необхідно мати фінансовий номер, підкреслили експерти.
“Фінансовий номер телефону – це номер мобільного телефону, який зазначений і підтверджений в Банку як номер телефону, за допомогою якого можуть виконуватися платіжні операції”, – зазначили в ПриватБанку.
Слід також зазначити, що для користування сервісом “Приват24” українцям теж потрібно мати номер мобільного телефону. Це потрібно для авторизації клієнта. Інакше користуватися онлайн-послугами банку не вийде.
Українці скаржаться на роботу банків
Раніше одна з клієнток ПриватБанку поскаржилася на долари, які їй видали у відділенні. За словами жінки, ці купюри старого зразку: через це, розповідає вона, ці купюри багато де не приймали, а якщо й приймали – то за зниженим курсом. Вона поскаржилася, що немає навіть технічної можливості, щоб одразу перевірити наявність потрібних купюр у банку. Водночас експерти ПриватБанку у відповідь на цю скаргу вибачилися, однак зазначили, що купюри обирати заздалегідь дійсно не можна.
“На жаль, окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості. У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати”, – зазначили в ПриватБанку.
Також розповідалося, що чоловік не зміг оформити картку “єПідтримка” для отримання соцвиплат одразу в кількох фінустановах. Відмовляли йому через відсутність смартфона та електронного підпису. В результаті громадянин вирішив звернутися зі скаргою до Верховного Суду. Проте там йому відмовили, оскільки ця справа повинна вирішуватися в цивільному порядку. Тепер чоловіку доведеться знову звертатися з позовом, але вже до іншого суду.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- НБУ дозволив банкам продавати більше валюти: що це означає для українців
- Клієнтці ПриватБанку кілька разів відмовляли в оформленні картки Junior – в чому проблема
- В Ощадбанку зробили заяву щодо карток з вичерпаним терміном – що буде з цими рахунками
- У ПриватБанку пояснили дивні подвійні комісії при оплаті карткою