Як правильно організувати вихід на роботу з декретної відпустки: корисні поради

Декретна відпустка вважається одним з найбільш приємних і одночасно складних етапів життя. Тому дуже важливо перейти від періоду догляду за дитиною до виробничої діяльності з мінімальними втратами. Мова йде про власний комфорт і можливість створити оптимальні умови для дитини. Ось поради, які допоможуть вам здійснити цей перехід, інформує Ukr.Media.

Розпочинайте роботу у четвер

Деякі мами помилково вважають, що потрібно виходити на роботу у понеділок. У вашому випадку не варто ризикувати та брати підвищені зобов'язання на цілий робочий тиждень. Зробіть так, щоб у вашому розпорядженні були кілька днів, за якими йдуть вихідні. У цей період ви зможете зрозуміти, який графік вам більше підійде і що можна ще зробити для оптимізації власної праці та побуту.

Поміркуйте щодо стратегії повернення

Наприклад, чудовою ідеєю буде повернутися на роботу трохи раніше. Якщо мова йде про два тижні, ви цього навіть не відчуєте (після тривалих місяців перебування у декреті вам ці тижні не здадуться значущими). Проте у вас буде можливість використовувати зекономлені дні для зменшеного тижня (домовтеся з босом про те, що ви не працюватимете п'ятницями або понеділках, щоб продовжити вихідні). Або заощаджуйте відпустку для того, щоб через якийсь час дозволити собі використати ці дні для відпочинку (наприклад, пропрацювавши місяць, ви зможете взяти тиждень вихідних).

Потренуйтеся

Перед тим як остаточно вийти на роботу, потренуйтеся зі своїми справами. Побудуйте свій день так, наче ви вже пішли на роботу, а самі у цей час перебувайте поза домівкою, але у безпосередній близькості до неї. Так усі питання, які можуть виникнути під час вашої відсутності, вами будуть враховані. Ви зможете максимально адаптувати ситуацію відносно комфорту для всіх учасників експерименту і застосувати її на практиці.

Проконсультуйтеся з досвідченими людьми

Немає нічого кращого, ніж дізнатися про усі нюанси повернення від людей, які перебували у такій самій ситуації. У вас напевно є подруги з аналогічним досвідом. Можна також вступити до групи матусь, які вже подолали цей етап. Немає гарантії того, що вони зможуть вам підказати все до найменших деталей, оскільки у кожному випадку ситуація є індивідуальною. Але те, що ви зможете взяти для себе багато корисного, — це факт.

Не бійтеся відмовляти

За час, поки ви перебували у відпустці з догляду за малюком, на роботі багато чого змінилося. Немає гарантії того, що ви швидко зможете адаптуватися до нових умов і вимог. Але якщо ви відчуєте, що на даному етапі для вас це важко, не бійтеся сказати про це своєму босові. Усі ми є живими людьми, які можуть забувати деякі деталі і втрачати навички після тривалої перерви. Якщо ви чесно зізнаєтеся в тому, що вам потрібно трохи часу для адаптації, ваше керівництво навряд чи відмовить вам у допомозі.

Підготуйте фотографії малюка

Деякі люди вважають, що особисте і виробниче життя необхідно суворо розділяти. Це, безсумнівно, так, але не у вашому випадку. Не буде нічого поганого в тому, якщо на вашому робочому столі спочатку стоятиме фотографія дитини.

Зараз у вас настав період, коли ви вперше змушені з нею розлучатися на цілий день. І щоб не ускладнювати ситуацію, не нудьгувати і не перейматися, створіть собі умови її присутності. Це допоможе вам поступово звикнути до свого нового режиму.

Практикуйте перерви

Після такого тривалого періоду без роботи вам може бути важко включитися у швидкий темп. Тому спробуйте спланувати свій день так, щоб сильно не перенавантажитися. Мова йде про повноцінну обідню перерву і деякі паузи під час роботи. У цей час ви зможете "перезавантажитися", набратися сил і знову приєднатися до "ділових перегонів".

Налаштуйтеся на позитив

У жодному разі не вдавайтеся до сумних думок про те, що зараз ви на роботі замість того, щоб приділяти час дитині (і подібних до них). Зрозумійте, що період декрету завершився і зараз у вас з'явився шанс кардинально змінити своє життя на краще. Ви знаходитесь у новому статусі, багато чого зрозуміли і відчули протягом цього часу, набралися цінного досвіду та ін. Тому налаштуйтеся на позитивні зміни, не страждайте від почуття провини і ні про що не турбуйтеся. Це допоможе вам підтримувати гарний настрій, що стане гарантією успіхів як вдома, так і на роботі.

Джерело: ukr.media

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *