7 порад для тих, хто вперше на посаді начальника

Згідно з недавнім опитуванням CareerBuilder, 38% працевлаштованих повідомляють про те, що їхні керівники — молодші за них, і ця тенденція спостерігається вже кілька років. Зараз у вас значно більше можливостей стати керівником у молодому віці, але цим шансом потрібно вміти скористатися. Ми зібрали кілька порад, які допоможуть стати кращим начальником для своїх підлеглих, інформує Ukr.Media.

Установіть межі

Кожен працівник знає кілька відмінних пліток про свого керівника, але тепер, коли ви стали начальником, ви більше не можете брати участі в будь-яких обговореннях особистого життя співробітників. Встановлюйте межі і старайтеся знизити до мінімуму кількість зустрічей з підлеглими за межами компанії. Ви завжди можете відмінно поговорити на обіді або в день народження, але заздалегідь продумайте, як не створювати конфлікт інтересів.

Заздалегідь обговоривши важливі зміни, ви не втратите обличчя перед командою, яка може дізнатися нюанси вашого особистого життя, а також покажете себе людиною, зацікавленою в результатах спільної справи.

Будьте прикладом

Ведіть себе так, як ви хочете, щоб поводилися ваші підлеглі. Наприклад, якщо ви берете вихідний після важкого вечора в барі, ваші колеги можуть побажати подібних привілеїв. Якщо ви постійно гортаєте стрічку телефону на нараді — будьте впевнені, вже через кілька таких зустрічей в телефон уткнеться вся компанія. Не соромтеся демонструвати свої кращі якості, щоб підлеглим хотілося на вас рівнятися.

Ставте розумні цілі

Не забувайте про те, що мотивація співробітників може знижуватися, якщо обсяги роботи здаються непідйомними. Не створюйте хаос і напругу, вимагаючи виконання великих планів. Поставте невелику кількість чітко обумовлених цілей на місяць, щоб у команди була мотивація завершити їх повністю, і тільки потім обговорюйте збільшення об'ємів.

Усувайте незручність

Усякий раз, коли ваш керівник говорив, що у вас буде бесіда, у вас потіли долоні. Тепер ви дізнаєтеся, що керівники теж нервують під час серйозних обговорень тет-а-тет. Якщо вам потрібно винести попередження або навіть штраф, заздалегідь подумайте про те, як вибудувати діалог, щоб не вдаритися в бруд обличчям.

Будьте чесними, прямолінійними і прозорими щодо власних очікувань. Робіть акценти на позитивних сторонах вашої співпраці, а також чітко формулюйте свої побажання. Наприклад: "Ти запізнився цього тижня тричі, а мені потрібно, щоб ти був продуктивною частиною компанії".

Не бійтеся ставити питання

Навіть якщо вам хочеться справити враження людини, яка розбирається у всіх нюансах вашого відділу, ви можете випустити з уваги щось важливе. Не прикидайтеся всезнайкою — підлеглі швидко помітять обман, і довіра буде втрачено. Дайте своїм підлеглим відчути себе цінними кадрами і не соромтеся звертатися за порадами.

Пам'ятайте, що ви не повинні вирішувати все

Може здатися, що це ваш основний обов'язок — виконувати всі завдання, з якими не можуть впоратися ваші підлеглі. В реальності, ви повинні шукати співробітників, які здатні домогтися вирішення підзадач, і делегувати проблеми їм. Зверніть увагу на те, як розподіляються обов'язки у вашому колективі — занадто великий ризик, що ви звалили на себе більшу частину справ, а підлеглі перестали розвиватися і освоювати нове.

Слухайте

У вашої команди багато талантів — ось чому вони працюють у цій компанії. Не відкидайте їх ідеї раніше, ніж вони договорять. Дайте кожному співробітнику можливість поділитися своїми думками та ідеями, і навіть якщо вони не підходять вам — ви все ще можете дізнатися щось корисне для поточної ситуації.

Джерело: ukr.media

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *