Як треба одягатися на роботу, щоб збільшити свої шанси на успіх

На роботу треба ходити обов'язково в костюмі і туфлях на високих підборах, а футболку і джинси залишити для дому — такого роду поради нерідко доводиться зустрічати в ЗМІ. Одна справа, якщо ви влаштовуєтеся продавцем у магазин, а інша — офіс-менеджером… То як же правильно одягнутися, щоб підвищити свої шанси на успіх?

Якщо ви готуєтеся до співбесіди, постарайтеся з'ясувати, чи існує на фірмі, куди ви плануєте влаштуватися, якийсь дрес-код. Використовуйте всю доступну вам інформацію — сайт компанії, відгуки ваших знайомих, відомості про схожі фірми. Якщо це, скажімо, магазин або банк, то не буде лишнім заздалегідь прийти туди інкогніто і подивитися, як одягнені співробітники. Чим більше ви будете вписуватися в уже існуючий образ, тим вища ймовірність, що ви сподобаєтеся роботодавцю, інформує Ukr.Media.

Звичайно, буває, що співробітники носять форму — наприклад, продавці-консультанти. Але все-таки приблизний стиль ви повинні собі уявляти. Якщо вам усе ж важко з вибором "прикиду", то керуйтеся міркуваннями логіки. Що являє собою контора, куди ви йдете найматися?

Якщо ви претендуєте на серйозну посаду в банку або великій компанії, яка передбачає роботу в офісі з клієнтами, то майже на 100% тут буде доречний строгий стиль. Той самий костюмчик і туфлі на шпильках, про які говорилося на початку.

При вступі на посади, які передбачають креативну працю, скажімо, журналістом або рекламним копірайтером в PR агентство, допустимі деякі "послаблення" в дрес-коді. Якщо ви з'явитеся на співбесіду "скуті", ефект може виявитися негативним, адже для такої роботи важливі розкутість і товариськість. Хоча в окремих випадках, якщо компанія дуже вже солідна, краще все ж не приходити на співбесіду в светрі і джинсах, а вибрати нейтральний брючний костюм. А далі дивіться по ситуації.

Багато що залежить від того, з якими людьми вам доведеться працювати. Якщо належить крутитися в діловому середовищі, забудьте про джинси. Етикет є етикет. А якщо вам доведеться мати справу, так би мовити, з простими смертними (припустимо, це мережевий маркетинг), то зійде і спортивний стиль. Хоча все тут залежить і від "індивідуального" стилю компанії.

Навіть якщо ви претендуєте на посаду фрілансера, краще все ж підлаштуватися під загальний стиль компанії. Так ви справите більш тепле враження. Якщо йдеться про посаду типу прибиральниці, костюм на співбесіді навряд чи доречний. Оптимальний варіант — блузка зі спідницею або штанами.

Зібралися в няні або домробітниці? Не слід думати, що для співбесіди з майбутніми роботодавцями згодяться простенький сарафан або футболка з бриджами. Багато господарів вважають, що домашній персонал — це "обличчя" будинку. А господиня може побоюватися занадто спокусливих претенденток у покоївки через острах, що така спокусниця відведе у неї чоловіка. Тому на співбесіду постарайтеся одягнутися якомога акуратніше, ніяких майок з бретельками, що відкривають всі принади. Підійде суворе плаття, піджак зі штанами або костюм в англійському стилі.

Ось якщо ви плануєте йти у стриптизерки, то про костюми забудьте. Як, утім, і про джинси. Кращий вибір у даному випадку — плаття, спідниця або блузка, що підкреслюють вашу фігуру і привабливість Якомога більше відкритого тіла! А якщо приймете вигляд вчительки, то, попри ваші ідеальні зовнішні дані, роботу можете і не отримати.

Макіяж — окрема тема. Але яскраво фарбуватися на співбесіду однозначно не варто, за винятком тих випадків, коли ви хочете податися в шоу-бізнес. В інших випадках краще не переборщувати з косметикою. Якщо ви звикли бути яскравими, можете накласти на себе тонну фарби потім, коли вас приймуть на роботу. Адже ви не знаєте, на яку людину нарветеся на співбесіді. Раптом занадто яскравий макіяж буде її дратувати?

І ще порада — не надягайте на співбесіду надто дорогі прикраси! Знову ж таки, ви не знаєте заздалегідь, з ким вам доведеться мати справу. Може виявитися, що у візаві прикраси набагато скромніші за ваші. Вона відчуватиме поруч з вами дискомфорт, і це може стати причиною відмови в роботі. Крім того, кадровик або роботодавець можуть подумати, що, раз ви можете дозволити собі носити сережки за 100 тисяч, значить, робота потрібна вам тільки "для виду", і ви будете працювати абияк.

Утім, є й винятки. Якщо ви намагаєтеся влаштуватися топ-менеджером або на іншу високу керівну посаду, де зарплата обчислюється цифрою з п'ятьма-шістьома нулями, то виглядати ви повинні відповідно до бажаного "статус-кво". Тоді доречні і золото, і діаманти.

Є і одне загальне правило. Куди б ви не прийшли влаштовуватися на роботу, ви повинні виглядати завжди охайно і доглянуто.

Джерело: ukr.media

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *