Західні компанії продовжують страхувати танкери з російською нафтою

Незважаючи на санкції і спроби, що продовжуються, обрушити економіку Росії, західні компанії продовжують страхувати танкери, на яких країна-агресор експортує свою нафту. Виявилося, що вони спираються лише на листи, в яких російські компанії можуть набрехати про дотримання санкцій.

3262_1470475112_sankcii.jpg (59.73 Kb)

Як повідомляє Reuters, західні страхові компанії покривали страхові ризики для танкерів з російською нафтою після того, як G7 встановили на неї “стелю” цін. У 2022 році, щоб вдарити по можливості Росії фінансувати війну проти України, західним страховикам та судам дозволили брати участь у торгівлі російською нафтою, тільки якщо вона продається за ціною нижче 60$/бар.

Попри це, у РФ заборонили нафтогазовим компаніям дотримуватись обмежень і продовжили продавати сировину через свої порти на Балтійському морі до Азії. Середня ціна нафти при цьому склала 69,4$/бар.

Загалом західні страховики уклали контракти з 10 російськими танкерами: одне судно застрахувала Gard (Норвегія) і ще два – American Club (США) та West of England (Люксембург). Відомо, що вони страхували Gioiosa та Orion I, які на початку 2024 року доставили нафту “Роснефти” до Китаю.

У American Club стверджують, що при наданні покриття Gioiosa не мали доступу до інформації про ціну за нафту. А представники Gard стверджують, що покладалися на підтвердження цінового обмеження та перевіряли додаткові джерела даних та інформації.

Страхові компанії наголосили, що ухвалюють рішення про те, які торгові судна страхувати, спираючись на листи операторів вантажоперевезень щодо законності роботи та відповідності західним санкціям. Питання журналістів щодо обмеження переадресували до Міжнародної групи (IG) клубів P&I, яка забезпечує страхування 90% світового флоту.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *