Один з найбільших маркетплейсів Туреччини – Hepsiburada – вирішив вийти на український ринок. Втім, спочатку у тестовому форматі. Однак, якщо його результати будуть задовільними, відбудеться повноцінний захід компанії в Україну. При чому, там готові до цього кроку навіть попри триваючу повномасштабну війну, розв’язану Росією.
Про це повідомляє Bloomberg. Зазначається: вихід на український ринок є для Hepsiburada частиною довгострокової стратегії відновлення після падіння цін на її акції з моменту виходу на Nasdaq у 2021 році.
“Одна з найбільших турецьких компаній електронної комерції планує розпочати діяльність в Україні – попри те, що російське вторгнення наближається до дворічної позначки, і кінця йому не видно. Hepsiburada.com має намір розпочати [вести повноцінну] торгівлю, якщо пробний запуск буде визнано успішним”, – йдеться у повідомленні.
При цьому наголошується: у самій компанії називають Україну “складним, але важливим ринком для Туреччини”. Крім того, там досить оптимістично налаштовані щодо повоєнного відновлення країни.
“Для нас це стратегічна інвестиція. У майбутньому Україна нормалізується, і ми хочемо бути до цього готові. … Україна вже надає [певні] можливості – враховуючи проблеми, з якими її мешканці стикаються при пошуку товарів як усередині країни, так і при вданні до транскордонних перевезень зі збільшеними термінами доставки”, – пояснили в Hepsiburada.
За даними ж Similarweb, Hepsiburada має 104 млн відвідувань за останній місяць. Водночас у лідерів українського ринку – Rozetka та Prom – близько 43-44 млн відвідувань.