До 2016-го найпопулярнішою категорією товарів, куплених онлайн, були комп’ютери та ноутбуки. Потім їх змінили смартфони, телевізори та електроніка, які раніше посідали другу позицію в рейтингу. А від початку повномасштабної війни у 2022-му найбільший попит серед усіх категорій мають товари для дому: посуд, побутова хімія, меблі, лампи та світильники, господарські товари, альтернативні джерела енергії тощо.
Від 2010-го до трійки найпопулярніших категорій товарів стабільно входила побутова техніка. Однак у 2022 році вона поступилася місцем товарам із категорії Краса та здоров’я: засоби гігієни, косметика, парфумерія, медичні засоби та інструменти тощо.
Інфографіка: Rozetka «Вісімнадцять років тому ми відкрили інтернет-магазин, щоб бути для українців „щоразу що треба“. А сьогодні це — найбільший онлайн-ритейлер України з асортиментом 11 мільйонів товарів у 4000 категоріях, на якому купують понад 50% українських інтернет-користувачів. У 2013-му ми одними з перших в Україні додали на сайт можливість оплачувати замовлення карткою, а у 2016-му запустили маркетплейс для українських продавців. Крім того, компанія налагодила швидкий сервіс адресного доставлення та відкрила більш ніж 300 точок видачі товарів у понад 80 населених пунктах, що під час вимкнення електроенергії перетворилися для українців на „пункти незламності“. Нарешті, цьогоріч ми запустилися в Польщі, щоб бути ближчими до тимчасово переміщених українців та поляків, які підтримують нас під час війни», — розповів Владислав Чечоткін, співзасновник Rozetka. З-поміж конкретних товарів на Rozetka найбільшою популярністю найдовше користувалися карти пам’яті (у 2012−2015 роках). У 2016-му їхнє місце посіли павербанки, які утримували позицію до 2018-го. У зв’язку з пандемією коронавірусу у 2020−2021 років рейтинг найпопулярніших товарів очолили вологі серветки. А у 2022−2023 роках у зв’язку з вимкненнями електроенергії лідерство в топі повернулося до павербанків. Одним із найпопулярніших товарів у 2023-му стала сіль із лімітованої партії Міць. Українська кам’яна, створена у рамках спільної ініціативи ДП Артемсіль та фандрейзингової платформи UNITED24: 465 грн з продажу кожної пачки йшли на закупівлю дронів-камікадзе для ГУР. Серед інших топових товарів у різні роки вирізняються: фотоапарати (2010), балончики для пневматичної зброї (2011), підгузки (2018) та подушки (2019). Дайджест NV Преміум Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV Підпишись Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю Інфографіка: Rozetka Раніше у Rozetka повідомляли, які товари саме українських виробників найчастіше розкуповують під час війни.