Мережа магазинів Maag намагалася замінити в РФ оригінальний бренд Zara, судячи з усього, невдало (Фото:Retail.ru) Мережа магазинів Maag, що замінила в Росії оригінальний бренд Zara, вже готується закрити частину торгових точок і, можливо, взагалі піти з російського ринку. Такі підсумки перших трьох місяців роботи мережі, повідомляє Telegram-канал Mash. «За нашою інформацією, попит на новинку виявився настільки поганим, що: — По-перше, у магазинів виручка нижча в сім-вісім разів, ніж у іспанського оригіналу. Покупці не повелися на заміну — продажі рекордно погані. Якщо Zara робила на день 2−3 млн рублів (а у вихідні і до 4 млн), то Maag гребе в районі 300−400к на день. Працівники розповідають, що тепер продати на мільйон за зміну — майже свято.невдало (Фото:Retail.ru)” />
По-друге, співробітники отримують приблизно вп’ятеро менше, ніж раніше, тому вже почали масово тікати з компанії”, — сказано в повідомленні.
Сумно і точка. Чому російський клон Макдональдса зазнає фіаско Водночас, як повідомляють РосЗМІ, віце-президент Спілки торгових центрів: Росія, Білорусь, Казахстан Павло Люлін вважає, що говорити про закриття Maag за три місяці після відкриття поки рано. «Можна підтвердити, що справи з продажами у них йдуть не дуже добре, оскільки асортимент сильно відрізняється від того, що пропонувала Zara. Проте говорити про закриття через три місяці після відкриття, на наш погляд, ще рано», — сказав він. Іспанський фешн-гігант Inditex, якому належать бренди Zara, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear, Zara, Stradivarius та інші, припинив роботу в РФ у березні 2022 року. Як повідомлялося, магазини брендів одягу Bershka, Zara і Pull&Bear з квітня 2023 року знову запрацювали в Росії, але під новими назвами. Bershka стала Ecru, Pull&Bear — DUB, а Zara — Maag. Колишні магазини Zara під новою назвою Maag почали відкриватися в Москві з 27 квітня.