Покусали. Продажі засобів від комарів зросли у понад 10 разів — Епіцентр

)” />

Попит на засоби від комарів в Україні зріс у понад 10 разів (Фото:Пресслужба Епіцентр К)

На другий рік повномасштабної війни українці поступово адаптуються і починають активніше купувати товари не першої необхідності.

Українці почали з оптимізмом дивитись у майбутнє та більше купувати товари, які забезпечують комфорт, роздрібна торгівля поступово відновлюється. Про це свідчать аналітичні дані компанії Епіцентр, яка керує мережею однойменних торговельних центрів.

Відео дня

Читайте також:

В усіх нових та оновлених ТЦ Епіцентр працюють окремі магазини під брендом «Expert: зброя, мисливство, рибальство, човни» (Фото:Прес-служба Епіцентр К)

Почали ще до війни. Як в Епіцентрі продають зброю і одяг для військових

«Зараз споживання кардинально відрізняється від того, що було раніше. Навіть в регіонах, близьких до лінії фронту, українці почали частіше купувати будівельні та оздоблювальні матеріали (газобетон, сухі будівельні суміші, OSB-плити, гіпсокартон, керамічну плитку, шпалери, фарби). Також ми спостерігаємо зростання попиту на побутову техніку та електроніку, наприклад, кавомашини, бойлери, холодильники та пральні машини. Це свідчить про те, що люди звикають до ситуації в країні, з оптимізмом дивляться у майбутнє і починають споживати речі, які забезпечують їм комфорт», — розповів в.о. директора з роздрібної торгівлі мережі Епіцентр Дмитро Танько.

Серед інших тенденцій в компанії зазначають, що у квітні спостерігалося значне зростання продажів ігрових консолей Playstation 5. Проте цей сплеск в першу чергу був пов’язаний з тимчасовою відсутністю товару в Україні та фактором відкладеного попиту.

У травні в сегменті онлайн-продажів на лідерські позиції за темпами зростання обсягів реалізації вирвалися засоби проти комарів. Їхні продажі в інтернет-магазині epicentrk.ua зросли у понад 10 разів.

«Це пов’язано не тільки із сезонним зростанням кількості комах, але й із масовою закупівлею цього товару для українських військових, які страждають від комариних укусів, перебуваючи на бойових позиціях», — наголосили у компанії.

Крім того, у травні спостерігається суттєве зростання й інших товарних категорій, пов’язаних із настанням садово-дачного сезону. Наприклад, шлангів для поливу, гамаків, мотокос, наметів, кондиціонерів, басейнів, шезлонгів і садових столів.

В Епіцентрі також прогнозують, що з приходом літа можна буде очікувати подальшого пожвавлення торгівлі будівельними матеріалами. Це буде обумовлено як настанням традиційного будівельного сезону, так і активізацією проектів із відновлення країни.

Читайте також:

Раніше повідомлялося, що Епіцентр запустив власну мережу з надання побутових послуг.

Група компаній Епіцентр — це омніканальна екосистема, яка об’єднує торговельні мережі Епіцентр та Нова лінія, інтернет-магазин epicentrk.ua, агрохолдинг Епіцентр-Агро, заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ Осмолода та логістичні потужності. Інвестиційний план групи компаній на 2023−2025 роки передбачає вливання в українську економіку до $1,9 млрд.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *