В АТБ почали продавати попкорн, який виробляє мережа кінотеатрів Планета кіно (Фото:АТБ / Facebook) Мережа кінотеатрів Планета кіно почала продавати свій попкорн у мережі магазинів АТБ. Про це у Facebook повідомив співвласник кіномережі Дмитро Деркач. Читайте також: Смуток торговельного гіганта. Чистий прибуток АТБ впав утричі, хоча виторг практично не змінився «Нарешті зайшли в АТБ із нашим попкорном Pumpidup із двома смаками: сир і сметана-зелень. Було важко пробитися, ми почали спроби зайти в мережу ще у 2019 році», — написав він. Відео дня Деркач уточнив, що в АТБ для нових продуктів існує певне тестування попиту. «Якщо попкорн за час цього експерименту продаватиметься гарно, то ми залишимося на поличках мережі та будемо розширювати продажі. Якщо ж результати будуть поганими, нас повністю приберуть», — додав він. Деркач нагадав, що попкорн Планети кіно з різними смаками і варіантами упаковок також представлений у мережах Сільпо, Фора, Novus, Metro, WineTime, Таврія-В та ін. https://www.facebook.com/dmytro.derkach/posts/pfbid02pSNpwyNbYfEBU2jAUELVk4WfpL5FWvwo3CiuteACf4JmdTbhdPrPm9QLhUFSHHtCl Раніше повідомлялося, що найбільші торговельні мережі України об’єдналися для підтримки вітчизняних виробників продуктів харчування. Мережа кінотеатрів Планета кіно належить ТОВ Тріумф Медіа Груп і налічує дев’ять кінотеатрів у Києві, Одесі, Львові, Харкові, Сумах і Дніпрі. У планах мережі — відкрити новий кінотеатр у ТРЦ Ocean Mall (Київ). Власником мережі є компанія Мувімакс Лімітед (100%, Кіпр), кінцевими бенефіціарами — Дмитро Деркач і Андрій Шпиг.Facebook)” />