Між Дуала та Хараре. Київ потрапив до десятки найменш комфортних міст для життя Щорічно видання обирає список 40 до 40 і включає до нього видатних представників індустрії: спеціалістів із програмування, Web3, маркетингу та реклами, ініціаторів нових бізнесів, підприємців тощо . Як зазначає американське видання, Ануфрієнко та його агенція, розпочали флешмоб під назвою #FreeTheLeopards, закликаючи уряд Німеччини надати Україні бойові танки Leopard 2. Учасники флешмобу ділилися в соціальних мережах дописами з хештегом #FreeTheLeopards до інших зображень із леопардовою тематикою. Хештег використовувався в постах, його переглянули 4,5 млн користувачів. «Коли нам відмовилися давати Леопарди, ми за добу розробили кампанію, яка за кілька днів отримала понад 111 млн охоплень. Уже за кілька днів нам усе ж погодилися надати Леопарди», — зазначив Ануфрієнко. Раніше CNBC включив український стартап monobank до свого списку топ-200 фінтех-компаній світу.