TikTok офіційно запустив онлайн-шопінг у США (Фото:DADO RUVIC Reuters) Соціальна мережа TikTok офіційно запускає функцію онлайн-шопінгу в Сполучених Штатах. Соціальна мережа TikTok офіційно розгорнула свій бізнес у сфері електронної комерції в США після кількох місяців тестування, пише Reuters із посиланням на компанію. Хоч короткометражки знімай. В Instagram збільшать максимальну довжину Reels, щоб конкурувати з TikTok Таким чином TikTok сподівається повторити успіх азіатських платформ Shein і Temu. Після запуску цієї функції понад 150 млн користувачів TikTok у США зможуть бачити відео та прямі ефіри з посиланнями для купівлі товарів у своїй стрічці. Нові функції включають вкладку Магазин, в якій компанії можуть демонструвати свої продукти за допомогою логістичних і платіжних рішень на базі TikTok. Також компанія інтегрувала свій сервіс покупок з різними сторонніми платформами, такими як Shopify, Salesforce і Zendesk та іншими. Раніше повідомлялося, що власники TikTok випустили на ринок свій музичний стримінговий сервіс — TikTok Music.