Netflix залучив передплатників після заборони на шеринг паролів (Фото:thibault penin / unsplash) Стримінговий сервіс Netflix залучив $5,9 млн передплатників після заборони на шеринг паролів. Стримінговий сервіс Netflix залучив $5,9 млн передплатників після заборони на шеринг паролів. Про це йдеться у звіті компанії за підсумками другого кварталу. Netflix похвалився 5 мільйонами користувачів підписки з рекламою Компанія заборонила ділитися паролями більш ніж у 100 країнах і ввела нові правила. Дохід у кожному регіоні, де заборонили шеринг паролів, тепер вищий, ніж до запуску цієї функції; кількість підписок уже перевищила кількість скасувань. Тепер Netflix прогнозує, що кількість її передплатників продовжить зростати в наступному кварталі з тією ж швидкістю, що і в цьому. Кількість передплатників Netflix неухильно зростає порівняно з аналогічним періодом минулого року, коли компанія втратила близько мільйона передплатників. Також Netflix повідомляє про виручку в розмірі $8,2 млрд за квартал і очікує, що в найближчі квартали вона зростатиме. У травні цього року стримінговий сервіс Netflix тепер заборонив ділитися паролями й українським користувачам. Крім того, минулого року Netflix запустив дешевшу версію підписки з рекламою.