Gap переманила президента Mattel на тлі успіху з ребрендингом Барбі Букмекер створив коефіцієнти на касові збори фільму Барбі за перший вікенд у США на рівні $90 млн. «Наші гравці знову і знову ставили більше», — зазначив Купер. Вони підняли загальну суму до $95 млн, потім $100 млн, потім $105 млн, а врешті-решт підійшли до $110,5 млн. «Ми зазнаємо величезних збитків, якщо цей фільм виграє від продажу квитків», — додав представник компанії. Купер не став розкривати точних цифр, але сказав, що компанія втратить «десятки тисяч доларів», якщо фільм Барбі перевершить прогнози за зборами. Прем’єра фільму Барбі принесла касові збори в $330 млн за перший вікенд. У США фільм отримав найкращий внутрішній старт за всю історію для фільму, знятого жінкою. Раніше повідомлялося, що за перші дні світового прокату фільм Барбі майже вдвічі обігнав Оппенгеймер за касовими зборами.