Підрозділ штучного інтелекту Mastercard — Dynamic Yield — представив чат-бота Shopping Muse, який виконує роль асистента для онлайн-покупок.
Згідно з пресрелізом, Shopping Muse — «сучасний генеративний ШІ-інструмент, який поліпшить те, як споживачі шукають і знаходять товари в цифровому каталозі».
Користувачі чат-бота зможуть робити запити простою мовою в контексті пошуку необхідних товарів, а нейромережа за допомогою «алгоритмічного зіставлення контенту» підбере відповідні рекомендації.
Використовуючи інтегровані передові інструменти розпізнавання зображень, ритейлери можуть рекомендувати відповідні продукти на основі візуальної схожості з іншими навіть за відсутності технічних тегів.
Інструмент також враховує історію переглянутих товарів, щоб «краще оцінити майбутні купівельні наміри».
«Персоналізація дає людям той досвід шопінгу, який вони хочуть, а інновації, що ґрунтуються на ШІ, є ключем до створення захопливих і адаптованих онлайн-покупок», — заявив генеральний директор Dynamic Yield Орі Бауер.
Mastercard придбала Dynamic Yield у 2022 році у компанії McDonald’s. «Дочка» платіжного гіганта має офіси в Тель-Авіві, Нью-Йорку, Токіо, Ризі, Барселоні та інших великих містах.
Нагадаємо, наприкінці листопада в Amazon Web Services анонсували корпоративного чат-бота на базі штучного інтелекту під назвою Q.