Hashdex запустила рекламу біткоїн-ETF слідом за Bitwise

Компанія Hashdex, яка очікує схвалення від SEC біржового фонду на базі спотової ціни першої криптовалюти, опублікувала рекламний ролик майбутнього продукту.
pic.twitter.com/ViLJOttpks
— Hashdex (@hashdex) December 20, 2023
«Акції — це не крипта, як і фіксований дохід. Дорогоцінні метали? Жодного разу. Ваші інвестиції в біткоїн заслуговують на те, щоб їх робила сфокусована на криптовалютах фірма», — йдеться у відео.
Ще 18 грудня просування біткоїн-ETF за допомогою візуального контенту почала Bitwise.
A word to the wise, from a man of few words. #bitcoinisinteresting https://t.co/wantGiAIqJ pic.twitter.com/x5MPbElEev
— Bitwise (@BitwiseInvest) December 18, 2023
Фірма залучила в рекламі характерного американського актора Джонатана Голдсміта. Артист відомий як обличчя маркетингової кампанії пива Dos Equis як «Найцікавіша людина у світі».
У 2016 році виробник напою замінив Голдсміта французьким актором Огюстеном Леграном, щоб «перезавантажити персонаж відповідно до чинних реалій».
Перший ролик із рекламою біткоїн-фонду в Bitwise прокоментували: «мудрим від небагатослівного».
«Знаєте, що найцікавіше в наші дні? Біткоїн. Зверніть увагу на Bitwise, друзі», — заявляє персонаж Голдсміта.
Слідом фірма випустила нове відео за його участю. У продовження колишнього сюжету головний герой заявляє, що Сатоші Накамото передає глядачам привіт.
Listen closely, my friends. #bitcoinisinteresting pic.twitter.com/pbfo6vlX0C
— Bitwise (@BitwiseInvest) December 20, 2023
Нагадаємо, експерти Bitwise прогнозують зростання ціни біткоїна до $80 000 після запуску спотових біткоїн-фондів.
