Google посилить вимоги до реклами криптовалюти в Європі

Починаючи з 23 квітня, Google запровадить нові правила для реклами криптовалютних послуг по всій Європі, як зазначено в оновленні політики компанії.

Тепер біржі та гаманці повинні отримати ліцензії відповідно до європейської нормативної бази MiCA або отримати статус CASP .

Рекламодавці повинні дотримуватися місцевого законодавства, яке включає національні положення, крім MiCA. Для показу реклами потрібен дозвіл Google.

Ця політика вплине на рекламні ініціативи в більшості європейських країн, включаючи Німеччину, Францію, Італію та Іспанію.

Google уточнив, що початкові порушення політики призведуть до попереджень, а блокування реклами почнеться щонайменше через сім днів.

Головний юридичний директор Bitget, Хон Нг, зазначив Cointelegraph, що ці нові правила можуть посилити захист інвесторів, зменшивши поширеність шахрайських схем.

Тим не менш, він попередив, що суворі вимоги можуть створити проблеми для невеликих підприємств через підвищені порогові розміри капіталу та витрати на відповідність.

Юридичні представники проекту Orbs blockchain висловили, що відповідність новим стандартам буде серйозним викликом для менших гравців ринку. Цей сценарій міг би зміцнити позиції великих компаній.

За його словами, зміни, схоже, спрямовані більше на «захист Google від відповідальності, а не на пріоритетність інтересів інвесторів».

Нагадаємо, 7 квітня Binance об’єднала Google Pay і Apple Pay у рамках співпраці з постачальником платіжних послуг Worldpay.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *