Корпорація Google додала в Gmail на iOS можливість спілкування з чат-ботом Gemini прямо в додатку.
Функція Q&A наприкінці серпня була розгорнута для користувачів Android.
Тепер вона стала доступна для власників iPhone з підпискою Google One AI Premium або акаунтів Google Workspace з доповненнями Gemini Business, Enterprise, Education або Education Premium.
Інструмент дає змогу отримати відповідь на поставлене запитання, наприклад: «Скільки компанія витратила на останній маркетинговий захід».
Можна попросити Gemini показати непрочитані повідомлення від певного відправника або виділити електронні листи з конкретною темою.
Приклад роботи Q&A. Джерело: Google.
Спочатку Q&A здатна знаходити інформацію з пошти; у майбутньому додадуть підтримку Диска.
Нагадаємо, у червні Google додала штучний інтелект у Gmail та інші сервіси.