CoinGecko: криптоспільнота віддає перевагу X, Telegram і YouTube

84% криптокористувачів проводять більшу частину часу на платформах X, Telegram і YouTube для отримання тематичної інформації. Це випливає з даних опитування CoinGecko.

Найпопулярнішою у спільноті є X — її назвали 41,7% респондентів.

Експерти зазначили, що показник все ж таки не дотягує до половини часу, який витрачає цільова аудиторія.

«[…] хоча наратив про „крипто-Twitter“ добре відомий, а контент і обговорення з нього зазвичай широко цитують або згадують, X — не єдиний онлайн-простір, де переважно збирається спільнота», — підкреслили вони.

Наступні за популярністю Telegram і YouTube продемонстрували приблизно однаковий результат із часткою 21,5% і 20,8% відповідно.

Джерело: CoinGecko.

Discord назвали 6,8% учасників дослідження, а Reddit — 4,5%. Фахівці CoinGecko припустили, що ці майданчики розглядаються користувачами як додаткові інформаційні ресурси.

X виявилася також головним джерелом криптоновин для більшості користувачів із показником 34,4%.

YouTube і Telegram у цьому напрямку помінялися місцями — їх назвали 23,6% і 16% респондентів відповідно.

«Загалом більш ніж половина спільноти вважають за краще отримувати інформацію в тих же соціальних мережах, де вони проводять найбільше часу, замість того щоб звертатися до інших джерел», — звернули увагу експерти.

Новинні веб-сайти є основним ресурсом про актуальні події в індустрії тільки для 6,5% учасників опитування.

У дослідженні було залучено 2558 осіб з Європи, Азії, Північної Америки та Африки (сумарно понад 90%), а також з Океанії та Південної Америки. 69% респондентів позначили себе криптоінвесторами з довгостроковими вкладеннями, 18% назвалися трейдерами з переважно короткостроковим інтересом в активах.

Раніше експерти CoinGecko з’ясували, що в II кварталі найпопулярнішим наративом в екосистемі цифрових активів виявилися мем-токени.

У травні аналітики порівняли блокчейни за швидкістю.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *