Bakkt фіксує активне залучення нових клієнтів, орієнтованих на торгівлю і зберігання цифрових активів. Про це заявив CEO інституційної платформи Гевін Майкл під час конференції з аналітиками з Water Tower Research.
За словами топменеджера, завдяки розширенню клієнтської бази та розумних капітальних витрат компанії вдалося домогтися підвищення валової рентабельності.
Bakkt, що базується в США, здійснила низку придбань і уклала угоди з кількома організаціями, створивши умови для виходу в четвертому кварталі на ринок Латинської Америки з планами подальшої експансії до Великої Британії, ЄС, Гонконгу та Австралії.
Майкл нагадав про поглинання у квітні брокерської платформи Apex. Поряд зі встановленням партнерських відносин з фінтех-компанією Plaid і Fireblocks це забезпечило потенціал сильного припливу нових клієнтів.
Компанія розглядає можливу появу ETF як фактор зміцнення позицій в індустрії.
За підсумками другого кварталу дохід Bakkt досяг $348 млн. Для порівняння, за аналогічний період минулого року показник становив лише $14 млн. Водночас торговий обсяг платформи знизився на 51% – до $531 млн.
Майкл оцінив зростання можливостей компанії з продажу продуктів у першій половині 2023 року вдесятеро порівняно з аналогічним періодом минулого року. Він пояснив, що імпульс зумовлений інтересом з боку сімейних офісів, зареєстрованих інвестиційних консультантів і корпоративних казначейських служб.
Найближчим часом компанія планує додати більше активів на платформу та інтегрувати підтримку інституційного стейкінгу.