Заміна гальмівних колодок: поради експерта

Складно сьогодні уявити сучасне життя без автомобіля: потрібна і дуже корисна річ. Але – вимагає відповідного обслуговування. Заміна гальмівних колодок – передніх і задніх – одна з найпоширеніших процедур, з якою стикається кожен автомобіліст. Коли міняти накладки – в нашій статті.

Заміна гальмівних колодок

Гальмівна система включає в себе ряд розхідників, які зношуються при будь-якому стилі водіння. В результаті потрібна заміна. Це стосується як передніх гальмівних колодок, так і задніх. Тому знос цих вузлів – це не поломка, а нормальний наслідок експлуатації автомобіля. 

Для більшості технічних процедур можна зустріти так звану «Карту технічного обслуговування» – список витратних матеріалів і пробігу, за яким виробник рекомендує їх оновити. А ось з колодками справа виглядає дещо інакше: тут тільки фізичний знос служить сигналом до покупки нових. Тому не рекомендуємо покладатися на будь-які цифри пробігу, так як багато що залежить від індивідуального стилю їзди. Так, на одній і тій самій моделі передні гальмівні колодки в одного водія прослужать 50 тисяч кілометрів, в іншого – 15. В обох випадках це буде проявом норми.

Як дізнатися, що знос накладок наближається до критичного? Всі колодки оснащені так званими датчиками зносу – це сигналізатори, які сповістять водія про наближення заміни приблизно за 500-1000 км. Вони можуть бути електронного типу або акустичного.

Чи завжди можна довіряти індикації датчиків зносу? Відповідь тут не буде однозначною. З одного боку, таку інформаційну систему створює виробник транспортного засобу. З іншого боку, важливо пам’ятати, що датчик встановлюється на 1 або 2 колодки з 4-х. Іншими словами, якщо раптом гальмівний супорт почне клинити, в результаті чого колодки почнуть зношуватися нерівномірно, водій може дізнатися про цей прикрий факт із запізненням. Тому практичніше буде проводити візуальний огляд двічі на рік – наприклад, при сезонній заміні шин. Такої періодичності буде цілком достатньо, щоб тримати руку на пульсі.

І ще один нюанс, що стосується питання заміни. Передні і задні гальмівні колодки зношуються незалежно один від одного і часто в різний час. Тому накладки також слід замінювати, виходячи з фактичного зносу. На практиці найчастіше задні колодки зношуються повільніше передніх – іноді в 1,5-2 рази. 

Tormozi.ua

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *