Тимчасово не працює, зокрема продаж квитків через застосунок та сайт.
“Укрзалізниця” повідомляє про технічний збій в IT-системі, внаслідок чого не працюють онлайн-сервіси. Як повідомляється в Telegram-каналі “УЗ”, зокрема тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
“Відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблем. Перепрошуємо за незручності”, – зазначається у повідомленні.
В “Укрзалізниці” також додали, що посилюють додатковими працівникам ранкові зміни залізничних кас на вокзалах. А для зв’язку в “УЗ” закликали використовувати сторінки “Укрзалізниці” у соціальних мережах.
Також повідомляється, що начальникам поїздів надано можливість оформлювати проїзд в найбільш термінових випадках. Крім того, на час збою у роботі онлайн-сервісів тимчасово відкрито продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.
“Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем”, – заявили в “УЗ”.
Оновлено 10.45. Згодом в “Укрзалізниці” зазначили, що оперативно перебудовують процеси, аби всі, кому терміново потрібно їхати, змогли придбати квитки.
“Ще триває відновлення онлайн-систем “Укрзалізниці”, тож тимчасово не працює і придбання квитків через сервіс “Армія+”. При цьому, забезпечимо, щоб військовослужбовці Сил оборони України, які мають потребу в термінових поїздках і не можуть придбати квитки онлайн, обов’язково могли доїхати”, – підкреслили у “УЗ”.
Так, доступні такі варіанти: оформити квитки в усіх касах вокзалів по країні, зокрема пріоритетно в касах для військових; оформити проїзд безпосередньо на борту за допомогою начальника потяга (всі отримали відповідні інструкції).