В Україні обговорюється можливість відкриття одного з аеропортів

В Україні обговорюється можливість відкриття Львівського аеропорту під час війни, але питання безпеки залишається головним пріоритетом. Остаточне рішення залежатиме від результатів консультацій та підтримки міжнародних партнерів.

2613_image_7.jpg (33.58 Kb)

Про це розповів мер міста Андрій Садовий у коментарі ЗМІ. Однією з головних причин, чому Львів розглядається як потенційне місце для відновлення польотів, є географічне положення міста.

Львів розташований у відносно безпечній зоні, віддаленій від активних бойових дій, що робить його стратегічно важливим для обговорення можливого відкриття аеропорту. Проте, як підкреслює Андрій Садовий, питання безпеки громадян залишається пріоритетом.

“Є багато летовищ в Україні, і я думаю, що під час війни хоча б одне з них мало б працювати”, – зазначив мер. Він наголосив, що рішення про відновлення роботи аеропорту потребує ретельного аналізу безпекової ситуації, адже передусім важливо забезпечити життя і здоров’я людей.

Міжнародне авіасполучення є ключовим елементом для підтримки бізнесу, туризму та інвестиційної привабливості регіону. В умовах, коли значна частина українських підприємств змушена була евакуюватися до західної України, наявність авіасполучення значно спростила б логістичні та комунікаційні виклики.

Однак питання безпеки не обмежується тільки забезпеченням охорони периметру аеропорту. Для відкриття аеропорту необхідна повноцінна система протиповітряної оборони, яка зможе захистити літаки та пасажирів від можливої загрози. Саме це питання обговорюється на найвищому рівні з партнерами України, які можуть допомогти з додатковими системами ППО.

Обговорення відкриття Львівського аеропорту не є першим випадком подібних ініціатив. У 2024 році в Україні вже розглядалася можливість відновлення роботи аеропорту в Ужгороді, проте це питання було поставлено на “паузу”. Причиною цього стали як безпекові аспекти, так і відсутність достатньої інфраструктури й логістичні виклики. Ужгородський аеропорт, хоча і був переданий під контроль Міністерства внутрішніх справ, не здійснює регулярні рейси, оскільки це потребує комплексного вирішення питань інфраструктури та логістики.

Як зазначив заступник голови Офісу президента Віктор Микита, Ужгородський аеропорт розглядається більше як потенційний хаб для цивільної авіації, ніж як аеропорт для регулярних комерційних рейсів. Подібні виклики можуть виникнути і в контексті Львова, проте його значніші масштаби та важливість для економіки заходу України роблять це питання більш перспективним.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *