Названа найпопулярніша серед українців марка авто

У листопаді українці витратили на нові авто понад 10,2 млрд грн, що свідчить про поступове відновлення автомобільної індустрії. Найпопулярнішою маркою стала Toyota.

8421_avtomobili-bu.jpg (89.58 Kb)

Про це пише “Укравтопром”. Цей показник демонструє зростання на 12% порівняно з листопадом минулого року, але водночас на 8% менший, ніж у жовтні цього року. Близько половини витрачених коштів у листопаді припадає на автомобілі лише п’яти популярних брендів:

Toyota – лідер ринку, на автомобілі цієї японської марки українці витратили 1,631 млрд грн;
BMW посідає друге місце з результатом 1,052 млрд грн;
Volkswagen – третя позиція з витратами у 945 млн грн;
Audi зайняла четверте місце, її автомобілі обійшлися покупцям у 853 млн грн;
замикає п’ятірку Mercedes-Benz, на який було витрачено 731 млн грн.

До ТОП-10 найпопулярніших автомобільних брендів у листопаді також потрапили інші марки. А саме:

Skoda;
Renault;
Lexus;
Land Rover;
Porsche.
З початку року ринок нових авто в Україні демонструє суттєве зростання. Загальна сума, витрачена українцями на нові легкові автомобілі, досягла 114,5 млрд грн, що на 19% більше, ніж за аналогічний період 2023 року. Попри економічні виклики, висока активність на автомобільному ринку пояснюється кількома факторами:

зростанням попиту на сучасні моделі, які забезпечують високу безпеку та економію пального;
покращенням умов кредитування для придбання автомобілів;
змінами в уподобаннях українців, які все більше обирають преміальні бренди.

Листопад став місяцем спаду продажів порівняно з жовтнем (зниження на 8%). Це може бути пов’язано із сезонним зниженням активності покупців наприкінці року, а також обережністю споживачів через економічні та політичні фактори.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *