Які станції столичного метро треба ремонтувати

В Києві серед станцій метро, які також можуть зачинити на ремонт – відрізок від станції “Тараса Шевченка” до станції “Почайна”. Проте йдеться про плановий ремонт. “Київський метрополітен” планував влітку наступного року провести ремонт на цій ділянці. При тому аварійного закриття, позапланових ремонтів, таких ситуацій, які виниклиа на відрізку від “Деміївської” до “Теремків”, більше не буде.

2509_gettyimages-1309029351-1024x681.jpg (.61 Kb)

Про це в інтерв’ю заявив директор КП “Київський метрополітен” Віктор Брагінський. “Є ділянки, які потребують особливої уваги. Є відрізок від станції “Тараса Шевченка” до станції “Почайна”. Це експериментальний тунель, який побудований ще в 80-х роках. Він має певні особливості. Цей тунель змінює габарити: тобто стає дещо еліпсоїдної форми. Але жодної небезпеки для пасажирів немає. Ми планували влітку наступного року налагодити наземне сполучення і перекрити цей відрізок для ремонтних робіт. Ремонти – нормальна ситуація, їх проводять в усіх країнах, де є метро”, – заявив він.

При тому ремонти – звичайна ситуація для метро в будь-якій країні. Ситуація, яка виникла на відрізку від “Деміївської” до “Теремків”, екстраординарна і не має більше повторюватись.

“У нас є ділянка від “Славутича” до “Червоного Хутора”, вона теж розміщена у водонасичених ґрунтах, ми періодично там проводимо гідроізоляційні роботи і ліквідовуємо течії. Але там немає таких важких гідрогеологічних умов, як на перегоні між “Деміївська” та “Теремки”, – пояснив він.

До речі, проблеми із закритою ділянкою київського метро від “Теремків” до “Деміївської” почалися ще на етапі будівництва. Перша тріщина з’явилася лише через три місяці після введення цих станцій в експлуатацію, ще в березні 2011 року. А в листопаді-2023 в тунелях почали з’являтися великі тріщини, їх уже не могли усунути звичайним ремонтом.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *