Українців масово обманюють у супермаркетах
Роздрібні магазини, включаючи супермаркети, можуть неточно оцінювати вагу своїх покупців, використовуючи ваги, які не були належним чином відкалібровані. Така практика порушує права споживачів. Отже, клієнти мають право подати скаргу до Державної служби захисту прав споживачів або звернутися до суду.

Цю інформацію надали фахівці Агентства із захисту прав споживачів. Вони наголосили:
Купуючи товари на вагу, важливо перевірити, чи має вимірювальний прилад повірочну пломбу.
Якщо ні, покупець має право запросити у продавця документацію, яка підтверджує проходження вимірювального приладу регулярного калібрування.
Якщо товар продається на ринку, ви можете звернутися до адміністрації, щоб отримати вимірювальні інструменти.
Згідно з правилами ринкової торгівлі, «адміністрація зобов’язана забезпечити продавців вимірювальними приладами».
Крім того, експерти зазначили, що якщо функціональність вимірювального приладу не перевірена, можна звернутися до Державної служби безпеки харчових продуктів та захисту прав споживачів або до суду. «Це пов’язано з порушенням ваших споживчих прав», – уточнили експерти.
Порушення прав працівниками охорони супермаркету
Ще однією проблемою, з якою можуть зіткнутися клієнти, є порушення прав співробітниками служби безпеки. Реальність така, що вони:
часто працюють як найняті агенти через сторонні фірми та не представляють самі установи;
не мають права вимагати від покупців компенсацію за пошкоджений товар.
Якщо охоронці наполягатимуть на цій вимозі, вони порушують закон. Отже, клієнти можуть звернутися до правоохоронних органів.
«Співробітники служби безпеки не мають повноважень диктувати, які дії вживати щодо товарів – вони часто не представляють магазин. Якщо вони змушують вас компенсувати пошкоджені товари, це є серйозним порушенням кількох положень Закону України «Про захист прав споживачів». Тому ви можете звернутися до правоохоронних органів», – пояснили фахівці.
