Клієнт державного ПриватБанку, який у 2014-2015 роках у зоні проведення АТО, несподівано для себе виявився боржником. Він стверджує, що закрив всі свої зобов’язання перед фінустановою, але все одно з нього списали гроші за кредит. Про це користувач ПриватБанку розповів у відгуках на профільному порталі “Мінфін”.
“Був і є рахунок у ПриватБанку, станом на 2014-2015 рік на момент проведення АТО у нашому місті закрилися всі філії, банкомати та термінали. На той час мав залишок – 3000 грн на кредитному рахунку”, – ділиться чоловік.
Він зазначив, що зв’язувався з банком, який на той час належав ще приватному власнику, й оператори йому сказали, що кредит можна буде сплатити без відсотків у будь-який час. Але невдовзі доступ до додатку банку йому було заблоковано, “заморозили” й рахунок ФОП, а 5000 гривень на рахунку зникли.
“У 2019 році був змушений все кинути та виїхати в інше місце на територію України. Пішов на роботу, і надійшов лист від виконавця, що ПриватБанк подав до суду, виграв (хоча повідомлень та запрошень мені не надходило за весь період). Сплатив понад 21000 грн (кредит 3000 грн.) за позовом. Далі довго Приват блокував доступ, понад місяць дзвінків, мені перерахували всі, і зарахували на рахунок 18500 грн. (незаконні відсотки)”, – зазначив чоловік.
В один день зникли гроші з карти
Він каже, що до 2022 року на карти банку йому регулярно надходила зарплата, однак у день зарахування чергового платежу у 16 500 гривень гроші з картки зникли. Як повідомив консультант банку, ці гроші пішли на автоматичне списання за кредит.
“Зв’язався з консультантом. Сказали, що поставили автоматичне списання за кредит. Тобто я мав закритий кредит. Я не відкривав від гріха ці кредити. Почав розбиратися, і той кредит, що я виплатив тіло закрите, а якісь відсотки понад 55000 грн. є. Ті 16500 грн. пішли на якісь там рахунки, і сума тепер 45000 грн. відсотків”, – обурився клієнт.
Чоловік наголошує, що подібні дії фінансової установи більше схожі на шахрайство, натомість оператори банку не дають йому жодної чіткої відповіді, як діяти у ситуації, що склалася, та радять просто заплатити.
Як відреагували представники ПриватБанку
Своєю чергою, на відгук чоловіка представники ПриватБанку відповіли канцелярською відпискою.
“Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. При зверненні до виконавчої служби можливо отримати повну інформацію стосовно стану заборгованості та шляхів її погашення. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняті протягом 3-х днів”, – написали у відповідь.
Відповідь представників банку
Нагадаємо, що українці почали масово скаржитись на те, що державний ПриватБанк продовжує видавати старі долари до 2006 року випуску. При цьому обмінники такі купюри приймають по невигідному та заниженому курсу – на відміну від більш нових банкнот.