Експерт у темі персонального брендінгу, один із найбільш популярних блогерів в Instagram Марго Білиніна розповіла, як роздобути заповітне число підписників, інформує Ukr.Media.
Навіщо вам мільйон?
Це основне питання, яким варто задатися перед тим, як починати діяти. Для чого?
"70% власників акаунтів і проєктів, з якими я стикаюся, хочуть усього пошвидше: швидкого успіху, швидких грошей, швидкої впізнаваності. Урвати скоріше, а там — хоч потоп! При цьому лише 1% з них відразу готовий відповісти на питання "навіщо".
Ось уявіть, що у вас мільйон підписників:
Хочете популярності?
Тоді що саме означає популярність для вас, конкретно, і що ви хочете з нею робити? Ще жодна відома людина не стала такою, маючи на меті тільки "бути популярною".
Хочете грошей?
Тоді скільки? І через які проєкти?
"Я веду до того, що вам необхідна стратегія і розуміння — куди і навіщо ви йдете, які цілі переслідуєте. "І ось на ранок вона прокинулася знаменитою" — це казка. А правда в тому, що до цього ранку було багато годин, поки "попелюшка" орала для свого успіху".
Чи налаштовані ви на довгу гру? Чи не в сенсі довго, нудно і не ефективно, а в сенсі тривалий час відповідати головою за те, що ви робите, особисто? Якщо так, читайте далі.
Оберіть те, що приносить вам щастя
Секрет популярності відомих людей у тому, що вони довго і наполегливо робили те, що їм реально подобалося. Не для ілюзії популярності, не для підвищення кількості підписників, а тому, що вони хороші в цьому і хотіли ставати все кращими і кращими. У вдосконаленні себе вони стали справжніми зірками, і це притягує та вабить величезну кількість людей.
Подумайте і дайте відповідь на питання: у чому ви хороші? Що вам реально подобається? У чому ви б хотіли вдосконалюватися?
Вирішіть, хто ваша цільова аудиторія
Цим пунктом часто нехтують. Здається, що те, що ми пропонуємо, може бути цікаво всім. І чим довше ви так будете думати, тим менше у вас шансів завоювати саме свою аудиторію. Для кого все це? Хто ці люди, які вас читають? Чи потрібно їм те, що ви пропонуєте і те, що з себе уявляєте?
Детально опишіть портрет цільової аудиторії — вік, інтереси, дохід, географія. Ви в прямому сенсі слова повинні знати їх в обличчя. Завдяки цьому ви зможете вибудувати грамотну комунікацію з аудиторією і залучити більшу кількість підписників.
Наприклад, тема особистого бренду не настільки широка, щоб нею цікавилися мільйони, на тій простій підставі, що аудиторія — особлива, жадає масштабу, розвитку, великих доходів і готова реально для цього орати — а таких людей не так уже й багато.
А, припустимо, аудиторія вайнера, особливо якщо ви талановиті, здатна досягти декількох мільйонів. Основний інстинкт стеження за такою сторінкою — отримання швидкої "дози" розваги і настрою. Якщо відчуваєте в собі акторський талант — уперед, у вас є шанси досить швидко набрати велику аудиторію.
Створіть особистий бренд
Якщо ви відстежите по-справжньому залучені популярні акаунти, то помітите, що будуються вони за принципом особистого брендингу. Що це таке, давайте розберемося.
Багато хто досі помилково вважають, що особистий бренд — це їх обличчя в акаунті, а також розповіді про особисте, що, звичайно, не закидає вас на територію власного бренду.
"Я пропоную поглянути на це під таким кутом:
Що я повинна побачити у вашому акаунті, щоб сказати: так, ви на шляху до особистого бренду:
- Особистий бренд — це не особисте і потаємне. Це не про те, як вивернути душу навиворіт або запрошувати всіх у своє ліжко.
- Особистий бренд — це образ, виведений на публіку, на сцену, під телекамери. Що там, на вашій сцені? Що ви покажете?
- Особистий бренд — це ваш меседж у світ.
Хто ви? Чим ви відрізняєтеся? Чому я повинна вас запам'ятати? В Instagram цей меседж поміщається в поле "про себе" — всього за 150 знаків потрібно встигнути яскраво, чітко і зрозуміло уявити себе. У 90% акаунтів, які я аналізую, меседж невиразний — або його скопіювали у когось, або напустили туди слоганів, штампів та іншої нісенітниці".
Висновок: з'ясуйте. хто ви і про що ви, та повідомте це світу.
Мало створити меседж, потрібно його підтверджувати. У чому ви експерт? А чим доведете? Ваших слів про те, що ви "най-най" не вистачить. Вибудуйте таку комунікацію і таку схему контенту, що у вас повірять. А це вже — стратегія. Неповторний стиль. Зовнішнього образу, візуального ряду, стилю спілкування, текстів. Ви сто двадцять п'ята, що посилає "промені добра" чи ви можете міцним слівцем докласти? Ні те, ні інше? А що? Ви в курсі? Якщо ні — ви борсаєтеся в сірій рідині Instagram.
Створіть історію, за якою стежитимуть, як за цікавим серіалом. Вибудовуйте таку комунікацію і так ведіть діалог з аудиторією, щоб підписники відчували себе причетними до вашої історії, а може, і учасниками вашого серіалу.
Не забувайте про просування
Щоб про ваш акаунт дізналися якомога більше людей, необхідно зробити цілий комплекс рекламних заходів. Це можуть бути і взаємні пости, і реклама у блогерів, і організація активностей на кшталт марафонів і корисних ігор, і реклама в stories, і таргетинг. Вибудовувати рекламну кампанію слід виходячи з ваших цілей і, звичайно, бюджету.
І не використовуйте "мертві душі" — вам же потрібні живі залучені підписники, які реально вас підтримують, а не мильні бульбашки.
Виходьте за межі Instagram
Instagram за останні роки перетворився на окрему планету, де народжуються нові зірки і проєкти і заробляються мільйони гривень. Здається, що життя є тільки там. Але не варто забувати, що ваша аудиторія буває і в інших місцях, тому беріть участь в оффлайн-заходах, у різних активностях і конференціях, а також намагайтеся стати цікавою персоною для ЗМІ. Бажано всіляко з'єднувати онлайн і оффлайн активності, це тільки посилить ефект.
Джерело: ukr.media