На співбесіді важливо бути уважними, а також готовими до будь-яких несподіваних питань і ситуацій. Психологи розповіли, як правильно потрібно відповідати на питання людини, яка оцінює вас при прийомі на роботу, інформує Ukr.Media.
Чим більше і успішніше та чи інша компанія, тим більш складної співбесіди варто очікувати. Яскравий тому приклад-компанія Google. Коли в нії люди проходять співбесіду на різні посади, їм задають часом настільки складні питання, що знайти відповідь на них зможе лише 1% людей. Однак вивчити правильні відповіді на деякі питання рекрутерів досить просто, так що обов'язково прочитайте цю статтю, якщо шукаєте роботу.
"Чи готові брати роботу додому?"
Найголовніша порада — не поспішайте з вибором відповіді, оскільки це питання може бути перевіркою. Універсальна відповідь — це щось за типом: "я роблю все завжди в строк, тому мені немає потреби брати роботу додому".
Якщо після цього рекрутер уточнить, що у них так заведено — брати роботу додому, то важливо сказати, що ви готові піти на це, але за строго обумовленими заздалегідь правилами. Це дозволить вам убезпечити себе від ситуацій, коли вами просто будуть користуватися, а платити копійки.
"Розкажіть про ваші найбільші проколи на попередньому місці роботи"
На такі питання краще відповідати коротко і ясно: "я не робив великих помилок в ході своєї роботи". Так, можливо ви злукавите, але в цьому немає нічого страшного, тому що помиляються всі. Проблема лише в тому, що якщо ви в цьому зізнаєтеся, то за цим питанням піде мільйон інших. Не закопуйте себе.
"Як ви знайшли цю вакансію?"
Питання гранично просте і зрозуміле. На перший погляд воно абсолютно позбавлене якихось підводних каменів, але вони тут є. Якщо ви скажете, що не пам'ятаєте, або що знайшли вакансію в додатку з підбору роботи, це не вселить до вас довіри. Замість цього експерти настійно радять говорити, що ви знайшли інформацію про вакансію на сайті самого роботодавцям, оскільки давно стежили за нею. Це буде вам величезним плюсом.
"Які ваші недоліки?"
Якщо ви скажете, що недоліків немає, то збрешете. Тут доведеться говорити чесно, але не обов'язково викладати абсолютно все як є. Не кажіть про ті недоліки, які можна трактувати як позитивні якості. Скажіть краще про те, з чим ви стикалися і що вам вдалося змінити. Наприклад, ви були сором'язливими, але постійне спілкування з клієнтами на попередньому місці зробило вас менш тривожними і замкнутими.
"З якими людьми вам складно працювати?"
Ще одне питання з підступом. Правильна відповідь тут — "з усіма добре". Також можна додати, що якщо і були якісь проблеми зі спілкуванням в колективі, їх вдавалося звести до мінімуму. Така відповідь покаже вас в максимально вигідному світлі.
Від вас на співбесіді потрібно харизматичність, розум і кмітливість, але не забувайте про те, що ви повинні теж придивлятися до компанії, в яку прийшли.
Джерело: ukr.media