Колеги люблять обговорювати один одного, клієнтів і начальство. Але як відомо, офісні плітки не тільки відволікають від роботи, але і псують стосунки з людьми, інформує Ukr.Media.
Якщо ви відчуваєте, що вам важко працювати в оточенні колег, то ви не самотні. За статистикою кожен восьмий працівник звільняється через проблеми з колективом.
Найнеприємнішими бувають пліткарі. Вони не тільки відволікають вас від роботи та висмоктують з вас всі сили — їх негатив може позначитися на вашій робочій репутації: якщо вас помітили в обговоренні пліток, то про вас можуть подумати, що ви самі любите їх поширювати та будуть ставитися до вас з недовірою.
Навчіться не вплутуватися в плітки — в цьому вам допоможуть три наступні кроки.
Поспівчувайте і відправте до інших
Люди часто брешуть, щоб приховати свою низьку самооцінку або почуття безпорадності. Якщо хтось із ваших колег цим займається — і розпускає чутки в пасивно-агресивному або маніпулятивному ключі — то, швидше за все, він хоче, щоб хтось був на його боці. А ще коли люди засуджують інших, вони відчувають себе вище предмета своєї критики.
Є простий спосіб, як не брати участь у плітках і зберегти нормальні робочі відносини — проявіть співчуття і перенаправте пліткаря до іншої людині.
Покажіть, що ви розумієте почуття співрозмовника. Можливо, він розпускає чутки тому, що хоче, щоб його почули та оцінили з гідністю.
Потім відшийте його. Можна сказати що-небудь на кшталт: «Ох, шкода, що тебе недооцінюють. Думаю, тобі треба прямо сказати про це босові». Або ж запропонуйте переключитися на більш позитивну тему. Скажіть: «Схоже, тебе досі турбує це питання. Шкода, звичайно. Але що там з твоїм новим проєктом?»
Проявіть твердість характеру
На жаль, багато добрих і жалісливих людей не вміють встановлювати межі. Вони грають роль «хорошого слухача», а в результаті їх затягують у скандал. Якщо вам це знайомо, то потрібно навчитися обмежувати спілкування з пасивно-агресивними людьми, які люблять пліткувати. Навчіться наполягати на своєму і йти від розмови, коли вона перетікає в плітки.
Задумайтеся про те, як ви себе ведете в офісі. Бути може, ви нічого не говорите, коли хтось із колег говорить гидоти за спиною клієнта? Або занадто часто берете участь в обговоренні особисте життя співробітників на кава-брейку?
Станьте двигуном змін
Поширюйте позитив, а не негатив. Говорите за спиною у людей тільки приємні речі. Відзначайте їх позитивні сторони. Хваліть їх старання. Радійте їх успіхам. І скоро ці позитивні хвилі будуть оточувати вас.
Джерело: ukr.media