УЗ повідомляє про технічний збій в IT-системі

Тимчасово не працює, зокрема продаж квитків через застосунок та сайт.

4166_12d5fe9cc61c97edf5ef94ea380e74.jpg (42.35 Kb)

“Укрзалізниця” повідомляє про технічний збій в IT-системі, внаслідок чого не працюють онлайн-сервіси. Як повідомляється в Telegram-каналі “УЗ”, зокрема тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

“Відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблем. Перепрошуємо за незручності”, – зазначається у повідомленні.

В “Укрзалізниці” також додали, що посилюють додатковими працівникам ранкові зміни залізничних кас на вокзалах. А для зв’язку в “УЗ” закликали використовувати сторінки “Укрзалізниці” у соціальних мережах.

Також повідомляється, що начальникам поїздів надано можливість оформлювати проїзд в найбільш термінових випадках. Крім того, на час збою у роботі онлайн-сервісів тимчасово відкрито продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.

“Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем”, – заявили в “УЗ”.

Оновлено 10.45. Згодом в “Укрзалізниці” зазначили, що оперативно перебудовують процеси, аби всі, кому терміново потрібно їхати, змогли придбати квитки.

“Ще триває відновлення онлайн-систем “Укрзалізниці”, тож тимчасово не працює і придбання квитків через сервіс “Армія+”. При цьому, забезпечимо, щоб військовослужбовці Сил оборони України, які мають потребу в термінових поїздках і не можуть придбати квитки онлайн, обов’язково могли доїхати”, – підкреслили у “УЗ”.

Так, доступні такі варіанти: оформити квитки в усіх касах вокзалів по країні, зокрема пріоритетно в касах для військових; оформити проїзд безпосередньо на борту за допомогою начальника потяга (всі отримали відповідні інструкції).

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *