“Щоб було весело, а потім не соромно”: Як поводитися на корпоративах, щоб сподобатися керівництву

Ті, хто збирається "потусити" з колегами, повинні пам'ятати, що залежно від поведінки людини наслідки можуть бути як позитивними для її кар'єри, так і негативними, інформує Ukr.Media.

Головні правила всім зрозумілі — поводитися пристойно і не перебирати з алкоголем. Танці на столах далеко не кожним керівником будуть сприйняті «на ура». Але є ще безліч нюансів, як слід поводитися, щоб колектив добре про вас подумав, а керівництво зробило висновки на вашу користь.

Золоті правила поведінки працівників на таких заходах, щоб було весело, а потім не соромно досить прості: не надягати занадто відверті вбрання, приходити вчасно, пара келихів, але не більше, не сидіти в кутку, а брати участь у конкурсах, не пліткувати і не конфліктувати з колегами.

Зрозуміло, що керівництво понад усе цінує професіоналізм працівників і плоди їхньої праці, реальні справи на благо компанії. Але все ж важлива і поведінка співробітника на неформальних вечірках. Вона може або ще більше підняти вас в очах колективу і керівництва, або ж опустити. Краще, якщо ваш образ міцного професіонала буде підкріплений і гарними манерами, і гідними людськими якостями…

Розповідаємо про "секретні", мало кому відомі прийоми, як скористатися корпоративом, щоб справити сприятливе враження на керівництво і весь колектив. Особливо це стосується новачків, яким потрібно заробляти собі очки.

Почнемо з дрес-коду

З одежини, за якою зустрічають. Якщо керівництво оголосило про дрес-код, нехай навіть це, наприклад, карнавальні костюми, білий одяг тощо, то не слід ігнорувати його. Не треба намагатися одягнутися по-іншому в надії якось виділитися з колективу.

Також за можливості, звісно, — акуратно спробувати дізнатися, в чому буде одягнений керівник, і було б чудово, якби ваш костюм або сукня якось перегукувалися з його одягом, може бути, якоюсь деталлю, аксесуаром. А якщо керівник — жінка (і ви самі теж), і ви знаєте, які прикраси вона носить, то можна було б надіти на себе схожі прикраси, щоб вона це помітила і відзначила в своїй голові.

Крім того, якщо ви точно знаєте, який улюблений колір у керівника (не в одязі, а взагалі), то ви можете на свій одяг або прикріпити якийсь аксесуар або взагалі вибрати для корпоративу вбрання такого кольору, в цьому випадку начальник це обов'язково помітить і запам'ятає вас. У нього в голові відкладеться приємна асоціація з вашим образом.

Що потрібно робити на таких заходах

Обов'язково брати участь в активностях, які входять до їх програми, щоб показати свою енергійність, сміливість і впевненість у собі, ще краще — постаратися виграти конкурс, а якщо це команда — то допомогти своїй команді виграти. Зробити так, щоб вас помітили колеги і начальство, щоб зрозуміли, що ви активні і що можете бути лідером у команді.

Особливо важливо контролювати кількість випитого алкоголю, щоб після закінчення свята не лежати "обличчям у салаті".

Буде чудово, якщо ви підійдете з келихом шампанського до столика начальства і подякуєте йому за організоване свято, не забувши при цьому додати, як ви раді бути частиною команди! Якщо це свято, Новий рік, то побажайте щось добре і начальнику, і компанії, якою він керує.

Заборони

Це все були керівництва до дії. Тепер про заборони, для вашої ж користі.

Не треба упиватися до смерті, бити посуд, перевертати столи або танцювати на них. Чіплятися до колег, конфліктувати з ними, тим більше, затівати бійку. З'ясовувати стосунки з іншими гостями, якщо вони присутні за столиками в тому ж закладі в інших залах.

Зайве нагадувати, що чоловікам не слід чіплятися до дам-колег після чарки-другої-третьої, робити їм недвозначні пропозиції, запрошувати пройти з ним в темний куточок. Дам цей пункт теж стосується.

Був такий випадок, коли один начальник, мовчун і скромник, як про нього всі думали в колективі, перебрав з алкоголем на корпоративі і став проявляти підвищену увагу до всіх дівчат, намагався їх обіймати і цілувати, що, звичайно ж, нікому з дівчат не сподобалося. Це взагалі найпоширеніша тема на корпоративах…

Особливо небажано фліртувати з керівництвом, це стосується обох статей, навіть якщо бос сам ініціює це. На це у вас має бути встановлено суворе внутрішнє табу. А адже якраз алкоголь стимулює такі прояви, змітаючи часом всякі табу, раніше встановлені… Але краще згадайте, що буде завтрашній день, і подумайте, як ви будете себе після цього почувати і якими можуть бути наслідки.

Якщо ви все-таки перебрали з алкоголем — важливо встигнути зібратися з силами і викликати собі таксі, щоб поїхати додому, поки ви не дійшли до такого стану, щоб колеги вантажили вас в машину і потім хвилювалися, як ви дісталися, телефонували дружинам, щоб ті зустріли…

Якщо запрошені аніматори, артисти показують якийсь свій номер з програми вечора, а вас не кличуть приєднатися, то не треба намагатися взяти участь у виступі артистів. Не треба заважати їм відпрацьовувати їх номер.

Якщо тільки сам начальник це не ініціює, не заводьте з ним розмову про роботу, дайте йому теж відпочити.

Зрозуміло, що для багатьох з нас корпоратив — це можливість переговорити і по робочих питаннях, в тому числі, наприклад, про можливість свого підвищення, але робити це потрібно дуже акуратно і в жодному разі не після чималої кількості випитого на корпоративі алкоголю. Потрібно дивитися, чи готовий до цього начальник і чи відповідний для цього час.

Не варто на таких заходах обговорювати політику або релігію. Якщо хтось із колег починає говорити про це, приєднуватися до обговорення не слід, краще піти від такої розмови. Корпоратив добре використовувати для того, щоб поговорити з членами свого колективу про їхні інтереси поза роботою, захоплення, хобі… Можливо, з'ясується, що з кимось із колег у вас схожі інтереси.

Не забуваємо і про такі правила гарного тону: не треба ходити і заглядати колегам у тарілки, дивитися, хто що їсть і п'є, чи однакові закуски подані на той чи інший стіл, а потім ще, якщо щось не сподобалося в плані страв або напоїв або не вистачило, з'ясовувати це у свого керівництва.

Якщо на корпоративі розігрували призи, подарунки, а вам вони не сподобалися, або ви почули, що колегам вони здалися невдалими, не потрібно, знову ж таки, підходити до начальства і вказувати на це.

Ну, і найголовніше — на корпоративи потрібно ходити. Не ігнорувати їх. Прийти хоча б на пару годин, відзначитися, а потім вже можна вирушати у своїх справах, якщо вони у вас були заплановані на цей же вечір. Керівництво це цінує.

Джерело: ukr.media

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *