Пошук Google додає агента зі штучним інтелектом, здатного здійснювати телефонні дзвінки від імені користувача

Google представив нову функцію для своєї пошукової системи, яка дозволяє штучному інтелекту автономно зв’язуватися з місцевими підприємствами, перевіряти ціни та наявність товарів чи послуг, а потім передавати цю інформацію користувачеві.

«Пошук тепер має функціональність, подібну до агента: він може зв’язуватися з місцевими підприємствами через штучний інтелект, щоб перевірити ціни та наявність товарів — від вашого імені. Ця функція впроваджується в США з ширшим доступом для передплатників AI Pro та AI Ultra. Ви нарешті можете видалити «хімчистку» зі свого списку справ», — заявив віце-президент Google Search Роббі Штайн.

Ця функція базується на Google Duplex, розмовній системі штучного інтелекту, вперше запущеній у 2018 році. Вона використовує розпізнавання мовлення та контекстне розуміння для плавної розмови з представниками компанії та формулювання остаточної відповіді на основі діалогу.

Компанія також анонсувала Deep Search – інструмент на базі Gemini 2.5 Pro. Він дозволяє користувачам виконувати складні пошукові розслідування та вирішувати «найскладніші питання» за допомогою комплексного аналізу.

Щоб отримати доступ до глибокого пошуку, потрібно вибрати відповідну модель у випадаючому меню.

Сервіс використовує метод обробки запитів на основі фанатів — він оцінює сотні веб-сайтів, інтерпретує зібрану інформацію та створює структурований звіт із зазначенням джерел.

«Завдяки глибокому пошуку те, що зазвичай потребувало б годин пошуку для роботи, хобі чи прийняття важливих рішень, тепер можна зробити за лічені хвилини», – наголосив Штайн.

Варто зазначити, що стартапи у сфері штучного інтелекту кинули виклик Google у сфері пошуку, створивши власні браузери та спонукаючи користувачів відмовитися від Chrome.

Штучні боти перетягують трафік з новинних сайтів

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *