Perplexity просуває Comet як браузер зі штучним інтелектом для смартфонів замість Chrome

Стартап Perplexity, що підтримується Nvidia, зараз веде переговори з виробниками смартфонів щодо попередньої установки браузера Comet, як повідомив Reuters генеральний директор компанії Аравінд Срінівас.
Ця ініціатива може значно покращити доступність пошукової системи на базі штучного інтелекту, враховуючи, що більшість користувачів використовують браузери, що постачаються виробниками їхніх пристроїв. Однак, Срінівас зазначає, що переконати цих постачальників досить складно.
Фірма зараз стабілізує настільну версію Comet, яка має на меті залучити сотні тисяч користувачів. Наступного року Perplexity має намір масштабувати ініціативу, щоб охопити десятки або навіть сотні мільйонів.
Запущений у липні, браузер Comet має вбудовану пошукову систему на базі штучного інтелекту, яка створює зведені результати на основі запитів користувачів.
Додаток дозволяє користувачам ставити запитання, пов’язані з особистою інформацією, та виконувати такі завдання, як планування зустрічей та складання підсумків веб-сторінок.
Одночасно OpenAI розробляє власний браузер, інтегрований зі штучним інтелектом, який матиме інтерфейс, подібний до ChatGPT, що дозволить виконувати певні дії без переходу на зовнішні вебсайти.
OpenAI та Perplexity кидають виклик Google на ринку браузерів
Стратегія Perplexity відображає світову тенденцію: веббраузери, оснащені агентами штучного інтелекту, здатними самостійно бронювати готелі або купувати авіаквитки, знаменують собою новий етап в еволюції онлайн-навігації.
Згідно з даними Statcounter, у червні Chrome становив майже 70% мобільного трафіку, тоді як Safari від Apple та браузер Samsung становили ще 24%.
Крім того, варто зазначити, що пошукова система DuckDuckGo представила новий фільтр, який дозволяє користувачам приховувати зображення, згенеровані штучним інтелектом, від результатів пошуку.
