Генеративний штучний інтелект зменшив трафік криптовалют у Східній Європі

У другому кварталі 63% новинних ресурсів про криптовалюту у Східній Європі зазнали падіння трафіку, незважаючи на зростання ринкової активності. Одним із факторів, що сприяв цій тенденції, стало зростання генеративного штучного інтелекту, як зазначається у звіті Outset PR.

Такі інструменти штучного інтелекту, як ChatGPT, Perplexity та Copilot, почали змінювати звички аудиторії. Вони надають негайні відповіді на запити користувачів, зменшуючи потребу відвідувачів у доступі до веб-сайтів оригінального джерела.

Як наслідок, спостерігалося зменшення як пошукового, так і реферального трафіку. Дослідження Outset PR показало:

  • 20,6% криптовалютних ЗМІ вже отримують частину свого трафіку з платформ штучного інтелекту, але це становить лише 0,65% від загальної кількості;
  • 41,8% традиційних ЗМІ (фінанси, технології) також відзначили зміни трафіку, пов’язані з ChatGPT та аналогічними програмами;
  • Кожен п’ятий редактор зазначив, що короткі відповіді чат-ботів знижують показник клікабельності контенту в пошукових системах.

Генеративний штучний інтелект зменшив трафік криптовалют у Східній Європі

Вплив штучного інтелекту на трафік для криптовалют та традиційних медіа. Джерело: Outset PR.

«Посилання, надані ChatGPT або You.com, можуть зазнати тимчасового сплеску трафіку протягом кількох годин. Однак оптимізація контенту для цього сценарію наразі неможлива», – заявив один редактор зі Східної Європи, який взяв участь в анонімному опитуванні агентства.

Чат-боти, як правило, частіше посилаються на відомі ЗМІ, такі як BBC або Forbes, ніж на спеціалізовані сайти криптовалют.

Тим часом деякі видання почали адаптувати свій контент для пошуку за допомогою штучного інтелекту, покращуючи його структуру для кращої видимості в мовних моделях.

В результаті, трафік до криптовалютних медіа впав на 18% у другому кварталі, знизившись з 7,72 мільйона відвідувань у квітні до 6,3 мільйона у червні.

Генеративний штучний інтелект зменшив трафік криптовалют у Східній Європі

Розподіл трафіку за країнами. Джерело: Outset PR.

Нагадаємо, 7 серпня Google спростував твердження про те, що кількість кліків на вебсайтах ЗМІ знижується через широке використання чат-ботів на базі штучного інтелекту.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *