UPG побільшує мережу: Антимонопольний комітет дав згоду на оренду заправок групи «Приват»
“`html
Антимонопольний комітет України надав дозвіл ТОВ «Укрпалетсистем» (оператор мережі UPG) взяти в оренду 23 автозаправні станції, що належали різним фірмам групи «Приват». Про це йдеться в рішенні АМКУ від 19 грудня.
Придбайте річну підписку на шість видань Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та міць справжнього досвіду, ця передплата саме для вас. В акційний період Christmas sale діє зниження ціни на 30% 🎁
Подробиці
- Компанія ТОВ «Укрпалетсистем» отримала згоду на одержання контролю над активами: ТОВ «Тарос Груп» (8 АЗС); ТОВ «Вертікс-Молл» (3 АЗС); ТОВ «Скай Проект» (2 АЗС); ТОВ «Жасмі Трейд» (3 АЗС); ТОВ «Лайк Інвест» (2 АЗС); ТОВ «Текіла Голд» (2 АЗС); ТОВ «Альбіленд» (3 АЗС). Заправки розташовані в Сумській області.
- Дозвіл передбачає набуття контролю шляхом оренди майна у вигляді цілісного майнового комплексу – автозаправної станції, що вказана у відповідних заявах фірм.
- Після завершення операцій мережа збільшиться з 506 до 529 АЗС.

Популярне Категорія Лідерство Дата 09 грудня Підкорювачі світу. Forbes Ukraine вперше створив перелік українців, що обіймають високі управлінські посади за кордоном. Хто вони і як їм це вдалося?
Контекст
У період із липня по жовтень 2025 року Антимонопольний комітет України схвалив передачу в оренду компанії «Укрпалетсистем» (мережа UPG) 349 автозаправних станцій, які раніше функціонували під торговими марками ANP та «Авіас».
Про це засновник групи UPG Володимир Петренко повідомив головному редактору-засновнику Forbes Ukraine Володимиру Федоріну під час форуму «Енергія бізнесу» 24 жовтня. Згідно з його словами, на кінець вересня 2025 року мережа UPG вже об’єднувала 436 АЗС. Стратегічна ціль компанії – стати беззаперечним лідером українського паливного ринку.
Петренко зауважує, що потенціал розвитку у цьому секторі ще зовсім не вичерпано. У наступні п’ять–шість років UPG має намір зосередити основні вкладення на розширенні, оновленні мережі та розвитку інфраструктури, відкладаючи диверсифікацію діяльності на більш пізній етап.
Оптимальним балансом бізнес-моделі він називає співвідношення 60/40 між паливним і непаливним рітейлом, наголошуючи, що компанія вже майже досягла цього значення.
У середньостроковій перспективі власник бачить UPG мережею нового зразка – не просто АЗС, а багатофункціональними просторами з ресторанами, великими торговими зонами та місцями для відпочинку.
Розширення мережі фінансується виключно за рахунок власних коштів і реінвестованого прибутку, водночас компанія не виключає можливості співпраці зі стратегічними партнерами.
Детальніше про те, як UPG за кілька років змогла збільшити кількість станцій у п’ять разів і які плани має на майбутнє, читайте в статті Forbes Ukraine.
Матеріали по темі

Категорія Компанії Дата 03 грудня «Все буває вперше». Бліц-інтервʼю з Олександром Матюшенком, який через пʼять місяців керівництва мережею UPG перейшов у Parallel

Категорія Новини Дата 20 листопада Мережа UPG зросла до 494 АЗС. АМКУ дозволив орендувати ще 24 заправки, що належали групі «Приват»

Категорія Новини Дата 27 листопада UPG отримав дозвіл на купівлю ще 16 АЗС, що належали групі «Приват»: мережа зросла до 506 заправок

Категорія Компанії Дата 20 листопада All-in Петренка. UPG інвестує десятки мільйонів доларів у відновлення занедбаних заправок групи «Приват». Чи зробить це її лідером паливного ринку? “`
