СRM-система для бізнесу є корисним функціоналом в роботі сучасних магазинів та надання клієнтських послуг. Щоденні продажі, оновлення товару, грошові обороти – усе це потребує постійного контролю. Саме тому для зручності організації цих процесів сучасні підприємці та бізнесмени надають перевагу програмам для бізнесу.
Сучасні CRM-системи відрізняються за можливостями та функціоналом, тому варто ретельно підходити до вибору. Оцінивши різні системи, ми дійшли до висновку, що одним з найкращих варіантів є СRM-система Skynum. Дана платформа є повністю українською та ніколи не працювала на ринку країни-агресора.
Та перш за все, Скайнум відрізняється зручним функціоналом, котрий значно спростить вашу роботі з бізнесом. Серед основних функцій:
- організація асортименту товарів у картотеку;
- робота з контрагентами – клієнтами та постачальниками;
- запуск програм лояльності для постійних покупців;
- створення знижок та розпродажів;
- оцінка роботи бізнесу на основі статистики;
- власне виробництво з використанням технологічних карт;
- Скайнум.Каса з інтеграцію ПРРО;
- синхронізація зі службою доставки Нова пошта;
- можливість створення власного Інтернет-магазину або підключення вже наявного через Хорошоп і т.д.
На цьому перелік можливостей не закінчується, адже в системі Skynum також є зручна інвентаризація, підключення сканера штрих-кодів та інші моменти, що спростять ваш бізнес.
Отже, давайте перейдемо до більш детального розбору і дізнаємось, що з себе представляє програма для бізнесу Skynum.
Облік в бізнесі від Skynum
Ведення обліку є важливою частиною будь-якого торгівельного бізнесу. Платформа Skynum дозволяє організувати облік максимально зручно та відповідно до ваших потреб.
В програмі доступний потужний функціонал, котрий забезпечить стабільну роботу вашого бізнесу. Давайте поговоримо про облікові можливості детальніше.
Перш за все, в системі Skynum можна створити картотеку товарів, де зберігається інформація по кожному з товарів. Для цього створюється картка товару. Картка товару містить фотографії, ціни, модифікації, характеристики та навіть актуальні залишки і обороти.
Окрім зручної організації товарів, загальний облік теж можна налаштувати під власні потреби. Якщо у вас є певні особливості обліку в залежності від типу бізнесу, то все з легкістю адаптується.
До прикладу, ваш товар має різні варіанти однієї і тієї ж моделі – одяг в різних кольорах чи розмірах або ж різні смаки шоколадки. Для зручності потрібно почати облік за модифікаціями. Він дозволить зручно організувати картотеку та попередити хаос.
Інший варіант – облік з використанням одночасно декількох валют. Наприклад, ваші закупівлі організовуються за кордоном. В такому випадку буде дуже зручно використовувати для обліку одразу дві валюти з конвертацією. В Skynum доступна така можливість.
Окремо варто виділити облік за термінами придатності, адже існує велика кількість різноманітного товару, що потребує обліку з урахуванням термінів придатності. Сюди можна віднести їжу, косметику, медикаменти та ліки.
Також система Skynum дозволяє організувати облік за серійними номерами для техніки, запчастин та з урахуванням двох одиниць виміру для вагових чи будь-яких інших товарів.
Усе це підтримується за допомогою організованого внутрішнього обліку, який містить в собі інформацію про усі складські процеси, підкріплені документами.
Продажі через Скайнум.Каса
Реалізація товару на платформі Skynum можлива різними способами. Ви можете продавати безпосередньо в програмі через замовлення та товарну накладну, приймати онлайн-замовлення з Інтернет-магазину або ж працювати з клієнтами через Скайнум.Каса.
Скайнум.Каса – це функціональне сучасне рішення у вигляді онлайн-каси для обслуговування клієнтів. Зазвичай вона використовується у роздрібній торгівлі, але може бути корисною і при оптових продажах.
В першу чергу Скайнум.Каса має простий користувацький інтерфейс, що забезпечує швидке освоєння системи касирами. В касі доступний каталог товарів із залишками та зручний спосіб пошуку. В навіть можете підключити сканер штрих-кодів для використання у роботі.
Скайнум.Каса має інтеграцію з програмним реєстратором розрахункових операцій. Це допоможе вам в правовій організації роботи каси, адже завдяки ПРРО чеки фіскалізуються. Дані про здійснені операції при цьому надсилаються в податкову службу онлайн.
Якщо ваш магазин підтримує програми лояльності, то тут теж ви зможете користуватись дисконтними або бонусними клієнтськими картами.
Створення програм лояльності в Skynum
Покупці цінують клієнтоорієнтованість та сервіс в будь-якому бізнесі, тому створення програм лояльності є обов‘язковою ланкою у просуванні. Платформа Skynum дозволяє працювати ціленаправлено на клієнтів та дозволяє створювати краще обслуговування.
В системі Skynum можна створити клієнтську базу з картками клієнтів. В кожній картці зберігається інформація про покупця, здійснені покупки, наявну заборгованість, бонуси та знижки. Також в картці можна вказати актуальні контакти та адресу для тих, хто відправляє товари службами доставки.
Крім бази клієнтів, ви зможете запустити власні програми лояльності. В Skynum є бонусна програма, дисконтна програма, фіксована знижка та спеціальна ціна. Для свого бізнесу ви можете обрати будь-який з цих варіантів або ж поєднати їх між собою.
Наприклад, створити бонусну програму лояльності для постійних клієнтів та запустити спеціальні ціни для певної категорії покупців.
Завдяки обліку в Skynum буде легше оцінити ефект від роботи програм лояльності та їх результативність.
Програма для виробництва товарів Skynum
Не просто реалізуєте товар, а ще й виготовляєте його? Тоді вам крім звичайного обліку, також знадобиться облік виробництва. Це зручний функціонал, що допомагає відстежувати створення продукції.
Спочатку усі матеріали оприбутковуються на склад як звичайні товари. Вони теж мають картки товару та усі можливості обліку, про які йшла мова раніше.
Далі створюється технологічна карта. Технологічна карта – це документ, що дозволяє визначити усі необхідні витрати для створення однієї одиниці товару. Наприклад, що і скільки потрібно для випічки торта або метражі тканин для пошиття сукні.
На основі технологічної карти проводиться виробництво. При цьому зі складу списуються матеріали в необхідній кількості, а нова продукція оприбутковується.
Ви можете продавати виготовлену продукцію будь-яким доступним способом адже він обліковується як звичайний товар.
Підіб‘ємо загальні підсумки?
Як ви могли помітити, платформа Skynum відрізняється широким функціоналом та можливостями. Ця програма для бізнесу допоможе організувати облік та якісно налаштувати його під ваші потреби. Починаючи від створення асортименту товару та закінчуючи реалізацією різними способами і актуальною статистикою, система оптимізує бізнес.
Окремо варто відмітити універсальність платформи, адже вона підійде як для гуртових, так і роздрібних бізнесів; як для виробництв, так і для продажу від постачальників; як для магазинів канцтоварів, так і для салонів з автомобілями.
Такі можливості дозволяють рости та розвиватись, адже на платформі Skynum можна вести облік як починаючим стартапам, так і великим мережевим компаніям.
Ми радимо не гаяти час та спробувати реальну роботу платформи Skynum вже сьогодні. Для цього вам потрібно лише зареєструватись на сайті – skynum.ua. Першим місяць користування абсолютно безкоштовний, тому вам вистачить часу для ознайомлення зі системою обліку для бізнесу від Скайнум.