УЗ ввела нові правила повернення квитків на поїзди

“Укрзалізниця” (УЗ) запустила онлайн-сервіс претензійного повернення квитків – тепер для нього не потрібно писати паперову заяву. Така процедура проводиться, коли повернення в режимі онлайн вже закрито або апріорі недоступне.

9870_630_360_16082773-8.jpg (138.11 Kb)

Заяву на претензійне повернення залізничних квитків тепер можна оформити онлайн, повідомила “Укрзалізниця”. Для цього потрібно:

перейти за посиланням на сайт УЗ і обрати вкладку “Претензійне повернення квитків”;
заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій;
підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
дочекатися результатів розгляду заяви.

“Оформити його (повернення. – Ред.) тепер можна з будь-якої точки світу – достатньо мати Дію.Підпис та стабільний інтернет-зв’язок… Ми ще доопрацьовуємо сервіс, тому повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше”, – додали до УЗ.

Хто може повернути квиток на поїзд за новими правилами

Оформлення претензійного повернення квитків можливе у конкретних випадках з підтверджуючими документами чи відмітками. Йдеться про випадки, коли пасажир:

не використовував квиток через хворобу або нещасний випадок і повертає квитки пізніше, ніж через годину після відправлення поїзда;
проїхав лише частину дороги, не використавши квиток повністю;
повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою у касі, з формуванням акта про повернення;
повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
повертає групове замовлення – повністю чи частково;
повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено у його квитку, та прагне отримати різницю у вартості квитка.
Станом на 7 лютого претензійне повернення діє на квитки, придбані у додатку УЗ, на офіційному сайті та для групових квитків, оформлених у касі.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *