У користувачів зростає недовіра до ШІ-компаній. Понад 40% респондентів не вірять, що вони використовують технологію етично. Про це свідчать результати опитування Salesforce.
We surveyed 14,000+ consumers and business buyers on how AI is shaping:
✨ Customer engagement
🤝 Trust
💙 Brand loyalty^And the people have spoken: they have questions and concerns. Find out more in the State of the Connected Customer Report: https://t.co/YJhtaHQj9M pic.twitter.com/kIlciBUgIc
— Salesforce (@salesforce) August 28, 2023
У дослідженні взяли участь понад 14 000 споживачів і фірм у 25 країнах.
Майже 70% з них заявили, що в міру розвитку ШІ профільним компаніям варто підвищувати довіру до своєї діяльності.
За даними Salesforce, за рік респонденти стали менш схильні до використання штучного інтелекту. Якщо у 2022 році понад 80% бізнес-покупців і 65% споживачів були готові використовувати технологію для поліпшення якості обслуговування – зараз обидва показники впали до 73% і 51% відповідно.
Окреме опитування майже 1500 австралійців від дослідницької фірми Roy Morgan показало, що близько 60% з них упевнені: ШІ “створює більше проблем, аніж вирішує”.
Кожен п’ятий респондент пов’язує з цими розробками причину потенційного зникнення людства до 2043 року.
Третє дослідження від Pew Research, у якому взяли участь понад 5000 американців, виявило доволі низьку обізнаність людей про ChatGPT. Лише 18% з них використовували цього чат-бота.
На тлі глобальних дебатів про необхідність законодавчого регулювання ШІ майже 70% респондентів виступили за введення більшої кількості правил.
Нагадаємо, Goldman Sachs прогнозує зростання інвестицій у ШІ до 200 млрд до кінця 2025 року.