АТБ та інші. Топ-12 ритейлерів України через війну втратили 20% виручки — хто програв, хто виграв «В двох прифронтових містах, звідки давно пішов весь великий ритейл, але залишилися люди. Незважаючи на постійну небезпеку, обстріли, страх, вони продовжують жити, любити і, судячи зі звітів із продажів — навіть робити консервацію», — написав Чечоткін. За словами співвласника Rozetka, найбільше у цих містах купують корм для кішок, каву та чай. В грошовому еквіваленті – лідерство утримують мобільні телефони. Також замовляють багато засобів для догляду за тілом, дитячі пюре та котячі іграшки. У двох магазинах Rozetka — шість працівників: дві дівчини і чотири хлопця. Чечоткін наголосив, що компанія відкриватиметься усюди, де буде така можливість та потреба. https://www.facebook.com/chechotkin/posts/pfbid0Q7YBX6J8CnCqry9HmFVHvnMxmDxuqLmapjHRBiGMRRnTtLEtVYttZ6NENwzwj4Hvl?__cft__[0]=AZXmDxS0rbqGFISJPriStyGKjEgQzzCVnZyHlSue5j8idwfoMAv8J1J-ZnUdA7GscQqc6yLoI_p1x4DVwxnO4xl62wQwF4zo0hzSg4A_Vqei8lL_oaLU3HhrL9ez2EpFRJc&__tn__=%2CO%2CP-R У березні цього року онлайн-ритейлер Rozetka запустився в Польщі. Компанія розраховує як на велику українську аудиторію, так і на місцеву.