АТБ та інші. Топ-12 ритейлерів України через війну втратили 20% виручки — хто програв, хто виграв

)” />

Мережа АТБ стала першим рітейлером України за обсягами доходів у 2022 році (Фото:АТБ / Facebook)

У порівнянні з довоєнним 2021 роком українські рітейлери у 2022-му зменшили виторг майже на 300 млрд грн — з 1,44 трлн грн до 1,16 трлн грн, або практично на 20%.

Про це йдеться в дослідженні Асоціації ритейлерів України.

«Окупація значних територій, мародерство, обстріли мирних міст, постійні повітряні тривоги та блекаути сильно вдарили по компаніях сфери торгівлі», — зазначили у Асоціації.

Що важливо, виторг впав навіть попри інфляцію, яка у 2022 році склала 26,6%. Тобто фактичний товарообіг ритейлерів впав значно сильніше.

Читайте також:

При цьому, із загального товарообігу торговельних мереж 150 млрд грн припало на провідну мережу України — корпорацію АТБ.

Другий ритейлер України за товарооборотом — мережа Сільпо з показником 70 грн млрд доходу.

Далі розташувалися Фора і Metro Cash&Carry.

Перший непродуктовий оператор — маркетплейс Rozetka — закінчив 2022 рік на п’ятій сходинці, але за обсягом виторгу він поступається лідеру майже на порядок.

1

Інфографіка: RAU

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *