Рекламний ринок України 2023 року зросте на третину — попередня оцінка

Телевізійний ринок реклами оговтався від стресу (Фото:Pinho  Unsplash)

Телевізійний ринок реклами оговтався від стресу (Фото:Pinho Unsplash)

Всеукраїнська рекламна коаліція опублікувала прогноз обсягів рекламно-комунікаційного ринку на 2023 рік.

За оцінками Всеукраїнської рекламної коаліції, 2023 року сегмент цифрового телебачення зросте до 200 млн грн (деякі фахівці більш стримані і прогнозують зростання в 100−150 млн грн на цей рік).

Про це йдеться в прогнозі ВРК.

Водночас експерти одноосібно зазначають, що сегмент має колосальні перспективи зростання.

Читайте також:

Юрій Копишинський

Юрій Копишинський Інтернет-маркетинг: Чи відновилась індустрія?

У ВРК зазначають, що телевізійний ринок реклами оговтався від стресу минулого року і навчився працювати в умовах війни; прогнозується 45% зростання порівняно з 2022 роком.

«Локомотив» відновлення «фарма» демонструє довоєнний рівень, у другому півріччі нарешті активізувалися рекламодавці з категорії FMCG. Поза ефіром залишаються лише кілька клієнтів із довоєнного ТОП-20.

Спонсорству важче через відсутність великої кількості розважальних шоу, але свої 10%-11% у телевізійному спліті тримає.

Ринок прямої реклами 2023 року становитиме щонайменше 3,43 млрд грн, спонсорство має всі шанси перейти межу в 350 млн грн.

Обсяг реклами в цифровому телебаченні близько 200 млн грн і має великий потенціал зростання наступного року.

Українська Асоціація Медіа Бізнесу робить свій експертний прогноз обсягів ринку реклами у пресі — 345 млн грн.

Цей прогноз складено виходячи з оцінок того падіння рекламного ринку, яке відбулося внаслідок повномасштабного вторгнення РФ, стабілізації ситуації після падіння ринку і з огляду на значні обсяги підтримки з боку міжнародних донорів для регіональних медіа.

Техногігант змінює свій підхід до реклами (Фото:alexey_boldin/Depositphotos)

Ви ж так про це мріяли, так? Google використовуватиме ШІ для того, щоб реклама в пошуковій видачі відповідала вашим запитам

Зовнішня реклама демонструє стабільне зростання протягом першого півріччя. Спостерігається збільшення кількості рекламодавців, розширення рекламованих категорій, більш системне планування.

Висока зайнятість спостерігається в західних регіонах уже третій квартал, що сприяє відновленню довоєнного рівня цін і зростанню бюджетів. Центр поступово наздоганяє, активність спостерігається навіть у прифронтових Миколаєві, Херсоні, Запоріжжі, Харкові.

Основні новини радіореклами:

  • з 4 кварталу 2022 року «лікарські засоби» — категорія № 1 на радіо (частка 30%);
  • кратно зросла доля алкоголю (зміни в законі про рекламу дозволили радіо вживати слова «пиво”/”горілка»…).

Також прогнозується збільшення майже за всіма сегментами (trade, consumer, event marketing) на 20%, а loyalty marketing — 10%. Загалом, планується зростання обсягів ринку маркетингових сервісів на 18%.

Обсяг ринку піар послуг дуже сильно «просів» у першому півріччі 2022 року — до 50%. Але вже наприкінці року почав відновлюватися і 2023 року прогнозується повернення обсягів на рівень 2021 року, тобто на 934 млн грн.

poster

Дайджест NV Преміум Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV Підпишись Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

1

Інфографіка: ВРК

Основні тренди:

  • 80% — це міжнародний бізнес, проєкти технічної допомоги, міжнародні фонди та новостворені українські фонди,
  • українські бізнеси становлять до 20% від обсягу ринку, здебільшого це фарма та агросектор,
  • перевага соціальних комунікацій над корпоративними, мінімізація бренд комунікації.

Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України 2023 року становить приблизно половину від обсягів 2021 року, але вже є зростання майже за всіма сегментами, як порівняти з 2022 роком.

Раніше повідомлялося, що мобільний оператор Vodafone Україна заплатить майже 2 млн грн штрафу за неправдиву рекламу.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *