Маск не жадібний. Twitter почав ділитися доходами від реклами з користувачами, але є нюанс Норвезький регулятор вимагає від техногіганта Meta, припинити показувати користувачам персоналізовану рекламу на основі їхньої активності в інтернеті та місцезнаходження. Заборона набуде чинності з серпня, згідно з наказом, надісланим Meta 14 липня. Зазначається, що рекламна практика Meta у Facebook та Instagram наразі передбачає «обробку дуже приватних і чутливих персональних даних за допомогою дуже непрозорих і нав’язливих операцій з моніторингу та профілювання. Facebook і Instagram зможуть показувати людям кастомізовану рекламу, але тільки на основі інформації, яку користувачі самі про себе вказують. Якщо компанія Meta не виконає припис, їй загрожують щоденні штрафи в розмірі 1 мільйона норвезьких крон (89 500 євро). Тимчасову заборону можуть скасувати, якщо Meta знайде спосіб легально обробляти персональні дані і надасть користувачам право відмовитися від таргетованої реклами, заснованої на відстеженні. Обмеження запровадили після того, як 4 липня Суд Європейського союзу постановив, що Meta незаконно збирала дані людей, щоб таргетувати на них рекламу без їхньої прямої згоди на основі «законного інтересу» фірми. Раніше повідомлялося, що компанія Meta закриє доступ до новин у Канаді через новий закон, який зобов’яже платформи платити новинним виданням.