Аптекам заборонили використовувати вивіски, які спекулюють на цінах

Кабмін повернув обмеження для вивісок аптек (Фото:Dima Mukhin via Unsplash)

Кабмін повернув обмеження для вивісок аптек (Фото:Dima Mukhin via Unsplash)

Кабінет міністрів України повернув обмеження для назв на вивісках аптек.

Кабінет міністрів України повернув обмеження для назв на вивісках аптек.

Про це повідомив представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук.

Які ліки найчастіше купують українці та наскільки вони подорожчали з початку року (Фото:Pexels / Pixabay.com)

Німесил поза конкуренцією. Наскільки подорожчав «аптечний кошик» за рік та які препарати найчастіше купують українці — рейтинг

Відповідні зміни внесено до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

Відтепер на вивісці та зовнішніх рекламних конструкціях аптечного закладу дозволяється, крім використання позначення виду аптечного закладу, зазначати найменування ліцензіата, аптечного закладу та/або торговельної марки, що належить ліцензіату на законних підставах, за умови, що таке найменування не містить вказівки щодо рівня чи іншої ознаки цін, що може вплинути на наміри споживача з придбання товарів, інформації, що може вводити споживача в оману, щодо орієнтованості аптечного закладу на придбання товарів, інформації, що може ввести споживача в оману, щодо орієнтованості аптечного закладу на придбання товарів, інформації, що може ввести споживача в оману, про орієнтацію аптечного закладу на

Ці правила вже були в ліцензійних умовах, але 2021 року їх виключили через рішення суду за позовом підприємиці, яка мала право на використання торговельної марки Аптека оптових цін.

Зазначається, що за рік Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду скасував рішення судів попередніх інстанцій і ухвалив рішення на користь Кабінету міністрів. Він вирішив, що будь-яка діяльність, що вводить споживача в оману, визнається нечесною підприємницькою практикою та заборонена. Це стосується ціни, наявності знижок або інших цінових переваг перед конкурентами

Раніше повідомлялося, що продажі в аптеках зросли на 345% у грошовому вираженні на тлі новин про впровадження електронних рецептів.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *