На сайті відгуків про роботу банків клієнт ПриватБанку повідомив, що під час здійснення покупки через інтернет з його картки помилково двічі списали кошти. Але їх повернення затяглось. Представник ПриватБанку пояснив, чому так відбувається.
“Мною 23 червня 2023 року був здійснений платіж в інтернет-магазині на суму 1589 грн. Ця сума була списана і через декілька секунд знову так ж сума списалась без смс із підтвердженням. Звернулась на гарячу лінію, сказали почекати 5 днів, можливо гроші повернуться. Не повернулись. Звернулась повторно сказали гроші знаходяться в резерві ПриватБанку, чекайте ще дні 5−7. Термін цей вийшов, гроші не повернулись. Також оператор озвучив варіант що гроші повернуться протягом 120 днів. У мене питання до банку, чому ви не можете повернути моє? Чому кредит і проценти за кредитом людина має виплачувати вчасно, а повернення своїх грошей треба чекати місяцями? По факту ви користуєтесь зараз моїми грошима просто так!” – написала клієнтка ПриватБанку.
Представник ПриватБанку відповів наступне: Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
- Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
- Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
- Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо).
- Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку.
- У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також банк додатково інформує про це в додатку Privat24.
- Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
“Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана. У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки. У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів”, – відповів представник ПриватБанку.
Як раніше повідомляв Інформатор, ПриватБанк зіпсував одному зі своїх клієнтів кредитну історію. Чоловік скористався популярною послугою “оплата частинами”, гроші за заборгованість ПриватБанк повинен був списувати автоматично, але цього не сталося. Як результат – українець став боржником.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.